فیلم سینمایی «هزارپا» به کارگردانی ابوالحسن داودی از امروز در سینماهای کشور و به سرگروهی پردیس کوروش در تهران به نمایش درآمد.

«هزارپا» به سینما آمد/ صدور مجوز نمایش برای ۳ فیلم

به گزارش قدس آنلاین، در حالی که از هفته گذشته چهار فیلم «دارکوب»، «مرداد»، «به وقت خماری» و «خاله قورباغه»، اکران خود را آغاز کرده بودند، از امروز نیز فیلم سینمایی «هزارپا» به کارگردانی ابوالحسن داودی در سینماهای کشور اکران می شود.

بر همین اساس، فیلم «هزارپا» به سرگروهی پردیس کوروش از امروز به جای فیلم «سهیلا شماره ۱۷» نمایش داده می‌شود. «هزارپا» داستان دزدی است که اتفاقی متوجه راز یک دختر می‌شود و سعی می‌کند از این موقعیت سوء استفاده کند. رضا عطاران، جواد عزتی، سارا بهرامی، مهران احمدی، شهره لرستانی، لاله اسکندری، امید روحانی، سپند امیر سلیمانی، امیرمهدی ژوله، نعیمه نظام دوست، سینا رازانی، محمد نادری، حسین سلیمانی، شهین تسلیمی، حمید رضا فلاحی و بهرام ابراهیمی از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

همچنین قرارداد فیلم‌های «دم سرخ‌ها» به کارگردانی آرش معیریان برای اکران پس از فیلم «دشمن زن» و «همه چی عادیه» محسن دامادی برای اکران پس از «دم ‌سرخ‌ها» در سرگروه ماندانا ثبت شد.

صدور مجوز نمایش برای ۳ فیلم

همچنین شورای پروانه نمایش فیلم های سینمایی برای ۳ فیلم مجوز نمایش صادر کرد. بر این اساس «روزهای نارنجی» به تهیه کنندگی علیرضا قاسم خان، کارگردانی آرش لاهوتی و نویسندگی مشترک آرش لاهوتی و جمیله دارالشفایی در ژانر اجتماعی، «سراسر شب» به تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی، کارگردانی فرزاد موتمن و نویسندگی مشترک فرزاد موتمن و زامیاد سعدوزیریان در ژانر اجتماعی و« دم سرخ ها» به تهیه کنندگی  سعید سعدی، کارگردانی آرش معیریان و نویسندگی  ناصر مولوی وردیخانی در ژانر کمدی صادر شده است.

نگاهی به جدول فروش فیلم ها

فیلم سینمایی «تگزاس» به کارگردانی مسعود اطیابی که در هفته های پایانی اکران است همچنان در صدر جدول فروش هفتگی قرار دارد و طی هفته گذشته نیز با فروش بیش از 500 میلیون تومان همچنان در جایگاه نخست قرار دارد. این فیلم با در اختیار داشتن 118 سالن در 10 هفته توانسته به فروش کل 11 میلیارد و 577 میلیون تومان دست پیدا کند. اما فیلم سینمایی «دشمن زن» به کارگردانی کریم امینی که فروش خوبی را آغاز نکرده بود این هفته با 413 میلیون تومان فروش به جایگاه دوم در جدول فروش هفتگی دست پیدا کرده است و با در اختیار داشتن 112 سالن در دو هفته به فروش یک میلیارد و 368 میلیون تومانی دست پیدا کرده است.

«خجالت نکش» به کارگردانی رضا مقصودی پس از 8 هفته با فروش هفتگی 381 میلیون تومانی در رتبه سوم فروش هفتگی قرار گرفت.  «دلم می خواد» به کارگردانی بهمن فرمان آرا پس از دو هفته اکران با در اختیار داشتن 75 سالن سینما به فروش هفتگی 311 میلیون تومانی دست پیدا کرد و در رتبه چهارم قرار گرفت.

«چهار راه استانبول» به کارگردانی مصطفی کیایی نیز با فروش 149 میلیون تومان در رتبه پنجم جدول قرار گرفت. این فیلم با در اختیار داشتن 86 سالن و پس از 8 هفته به فروش بیش از 2 میلیارد و 900 میلیون تومانی دست پیدا کرده است.

همچنین فیلم های «دارکوب»، «مرداد»، «به وقت خماری» و «خاله قورباغه» پس از یک هفته اکران به ترتیب به فروش 315 میلیون تومان، «مرداد» با رقم 5 میلیون تومان، «به وقت خماری» به فروش 188 میلیون تومانی و «خاله قورباغه» به رقم 135 میلیون تومانی دست پیدا کرده اند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها