ساری- مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران گفت: ۷۰ درصد واحدهای تولیدی استان مهمترین مشکل خود را تامین منابع مالی شان اعلام کرده اند.

۷۰ درصد واحدهای تولیدی مازندران با کمبود نقدینگی مواجه اند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سید مصطفی موسوی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی در استانداری مازندران اظهار کرد: متاسفانه در سال های گذشته افرادی تسهیلات دریافت کردند بدون اینکه اهلیت شان احراز شود و اغلب این واحدها نیز دچار مشکلات متعدد شدند.

وی با اشاره به اینکه فضای کسب و کار متاثر از فضای اقتصادی کشور است، افزود: واحدهای تولیدی برای ماندن در عرصه رقابت باید کاهش قیمت محصولات خود را دنبال کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران اضافه کرد: هزینه سوخت یکی از علل افزایش قیمت تمام شده محصولات است و در این راستا گازرسانی به ۹ واحد و ناحیه صنعتی با اجرای ۱۲ کیلومتر شبکه صورت گرفت.

موسوی با اعلام اینکه ۸۹ درصد واحدهای تولیدی از گاز برخوردارند، گفت: امسال نیز گازرسانی به ۲ شهرک صنعتی را در برنامه داریم.

وی توجه به محیط زیست و تصفیه خانه های فاضلاب را از اولویت های شرکت دانست و یادآور شد: تصفیه خانه فاضلاب شهرک های صنعتی بشل و جویبار در دست اجراست.

 مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران از وجود ۴۰ شهرک و ناحیه صنعتی در استان خبر داد و یادآور شد: مساحت شهرک های صنعتی کوچک و تعدادشان یاد است که این مساله هزینه ها را افزایش می دهد.

موسوی به راه اندازی شهرک صنفی برنج در آمل اشاره کرد و افزود: راه اندازی شهرک صنفی مبلمان در بلده و زون آهن آلات بهشهر را در برنامه داریم.

برچسب‌ها