رئیس هیات فوتبال گیلان در واکنش به جدال‌های مدیریتی به وجود آمده میان مدعیان مالکیت باشگاه سپیدرود رشت گفت: فعلا تا زمانی که نتیجه نهایی روشن نشود هیچ حرفی نمی‌زنم چون ممکن است از حرف های من سو برداشت شود!

فعلا درباره سپیدرود حرف نمی‌زنم!

قربان علی الماسخاله ، رئیس هیات فوتبال استان گیلان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی قدس آنلاین، در پاسخ به این پرسش که سرنوشت مالکیت باشگاه سپیدرود رشت چه شد، گفت: فعلا هیچ حرفی نمی‌توانم بزنم چون ممکن است با حرف های من طرف مقابل دچار سو برداشت شود، اما من دوست ندارم که چنین فضایی در فوتبال گیلان وجود داشته باشد، حقیقت ماجرا این است که در نهایت سپیدرود و فوتبال گیلان بازنده این داستان خواهد بود.

وی در ادامه توضیح داد: شاید من اگر مسوولیتی نداشتم می‌توانستم خیلی از مسائل را بدون استرس بازگو کنم اما امروز به واسطه مسوولیتی که در فوتبال گیلان دارم قادر نیستم خیلی از مسائل را بیان کنم اما برای حل این مشکلات با استاندار، فرماندار، نماینده مجلس و مدیرکل ورزش و جوانان استان در هفته گذشته و روزهای اخیر بارها ملاقات کردم و قرار است به زودی تکلیف این تیم روشن شود چون مردم به شدت نگران هستند و هواداران سپیدرود از این وضعیت راضی نیستند.

الماسخاله در ادامه گفت:من به خوبی می دانم که زمان را از دست دادیم و بهترین تایمی که می‌توانستیم صرف آماده سازی تیم کنیم به دعواهای زرگری اختصاص یافت، از طرفی بلاتکلیفی باعث شده که شک و تردید به سراغ بازیکنانی که قصد حضور در رشت را داشتند بیاید و آنها مسیر خود را تغییر دهند، همه این اتفاقات را من می فهمم اما زبانم بسته است! من دوست ندارم که جواب تلفن خبرنگاران را ندهم اما چاره ای جز این ندارم، من در این برهه هر حرفی بزنم طرف دیگر ناراحت می شود پس به همین دلیل سکوت کنم بهتر است.

رئیس هیات فوتبال استان گیلان در شرایطی اظهارنظر نمی کند که رئیس کمیته برگزاری مسابقات و مسوولان سازمان لیگ همه چیز را به تصمیم او محول کرده اند تا وی به عنوان متولی مدیریت فوتبال استان در این خصوص تصمیم گیری کند اما وی به دلیل اینکه از افزایش درگیری های جلوگیری کند هیچ تصمیمی نگرفته است و شرایط با همین وضع بلاتکلیف در حال گذر است! در حال حاضر خداداد عزیزی از یک سو مشغول تیم بستن و استخدام بازیکن است که در آن سو جواد تن زاده پس از کناره گیری نادر دست نشان تصمیم دارد ظرف 24 ساعت آینده چنانچه نتوانست دست نشان را متقاعد به فعالیت مجدد کند فرد جدیدی را به عنوان سرمربی تیمش معرفی کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها