همدان - رئیس واعضای کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامشهر همدان در بازدید میدانی از روند اجرای پروژه های منطقه یک به همراه مدیر وکار شنا سان این منطقه موارد را مورد بررسی قرار دادند.

ضرورت توجه به کیفیت واستانداردها در اجرای پروژه ها
به گزار ش قدس آنلاین به نقل از  روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورا در این بازدید ضمن تاکید بر تسریع در روند اجرای پروژه ها گفت: توجه به کیفیت و استانداردها در اجرای پروژه ها امری ضروری است.
علی رحیمی فردر بازدید از پروژه آرامسازی بلوار ارم، پیشرفت فیزیکی آن را ۱۰ درصد اعلام کرد و افزود: برآورد هزینه این طرح بیش از ۶ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان بوده است.
رحیمی فر در خصوص دیوارکشی و پیاده روسازی استادیوم سعیدیه (ملت) اظهار کرد: روند اجرای این پروژه مطلوب بوده و در حال حاظر ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و اجرای کامل آن نقش بسزایی از ترافیک منطقه خواهد داشت.
وی همچنین از پیشرفت ۶۰ درصدی پیاده روسازی در سطح منطقه خبر داد و اضافه کرد: اجرای ترمیم روانسازی مسیر گنجنامه هم با پیشرفت ۵۰ درصدی در حال اجرا است .
رئیس کمیسیون، فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان در بازدی از پروژه پیاده روسازی خیابان شکریه یادآور شد: در حال حاضر این پروژه ۱۰ درصد پیشرفت داشته و برای اجرای آن حدود ۳۰۰ میلیون تومان هزینه برآورد شده است.
گفتنی است در این بازدید از پروژه هایی از جمله آرام سازی بلوار ارم،اجرای نهری و جدول گذاری بلوار شهید احمدی روشن و تثبیت بستر برای اولین بار درهمدان ، تعریض معبر خیابان سعیدیه، دیوارکشی استادیوم سعیدیه (ملت)، پیاده روسازی معابر منطقه از جمله خیابان شکریه، نهری خیابان های میرزاده عشقی و بعثت، بوستان محله ای هنرستان و ... بازدید شد.

برچسب‌ها