بخش های پنجمین جشنواره هنر مقاومت ، از سوی دبیرکل این جشنواره اعلام گردید.

بخش‌های پنجمین جشنواره هنر مقاومت اعلام شد

به گزارش قدس آنلاین، مسعود نجابتی دبیرکل جشنواره هنر مقاومت با اعلام این خبر گفت: باتوجه به بررسی های به عمل آمده و لزوم استفاده از ظرفیت های بخش های گوناگون عرصه هنر های تجسمی کشور ، قصد داریم تا پنجمین جشنواره جشنواره هنر مقاومت را با رویکردی نو و شیوه ای بدیع برگزار کنیم.

 لذا با توجه به این موضوع در نظر داریم تا انشاءالله ، جشنواره پنجم را در 10 بخش «پوستر و تبلیغات شهری» ، «کارتون و کاریکاتور» ، «تصویر سازی» ، «طراحی صنعتی» ، «پرچم و کتیبه»، «گرافیک خط یا تایپوگرافی» ، «گرافیک متحرک یا موشن گرافی»، «نقاشی دیجیتال»، «عکس» و بخش ویژه «علمی ـ پژوهشی» برگزار کنیم.

مسعود نجابتی در ادامه افزود: امیدواریم تا با یاری و همیاری کلیه هنرمندان متعهد و متخصص خصوصا نسل جدید، پرتوان، دانش آموخته و هنرمند و نیز همیاری مراکز و نهادهای مرتبط، شاهد برگزاری جشنواره پویا و هدفمند در راستای اشاعه فرهنگ مقاومت در عرصه هنرهای تجسمی کشور باشیم.

مدیر عامل گروه هنرهای تجسمی بنیاد فرهنگی روایت فتح همچنین از اعلام دبیران بخش های 10 گانه این جشنواره در آینده ای نزدیک خبر داد.

پنجمین جشنواره هنر مقاومت ، به همت گروه هنرهای تجسمی بنیاد فرهنگی روایت فتح و با دبیری مسعود نجابتی دی ماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها