قدس آنلاین:همایش«در محضر عالم آل محمد(ع)» در هفته بهزیستی و تامین اجتماعی در دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار شد.

برگزاری همایش «در محضر عالم آل محمد(ع)» در مشهد/خدمت به امام مهربانی‌ها منحصر به حرم نیست

به گزارش آستان نیوز ،در ابتدای این همایش دکتر حمیدرضا پوریوسف، مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی به ایراد سخنرانی پرداخت و ضمن تبریک تقارن هفته بهزیستی و تامین اجتماعی با دهه کرامت گفت: در هر کجای مشهد مقدس که به ناتوانی کمک کنیم گویی خادم امام رضا(ع) هستیم و خدمت به امام مهربانی‌ها محصور در حرم نیست.

وی به همکاری آستان قدس رضوی و سازمان بهزیستی اشاره کرد و گفت: باید از تولیت آستان قدس رضوی به دلیل عنایت‌های خاص ایشان به خانواده بهزیستی تشکر کنیم. ارتباط خوبی میان سازمان بهزیستی و معاونت امداد مستضعفین آستان قدس رضوی وجود دارد و به نمایندگی از خانواده بهزیستی از این مجموعه کمال تشکر را دارم.
در بخش دیگری از این همایش حجت الاسلام و المسلمین سید مجتبی سیدسلیمانی استاد حوزه علمیه قم به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: کمال انسان‌ها در نگرش آنها است. همین نگرش است که یک فرزند فقیر و محروم از سایه پدر را تبدیل به پروفسور حسابی می کند.
وی با اشاره به کرامات امام رضا(ع) ادامه داد: به اندازه باورهایمان امام هشتم(ع) از ما دستگیری می کند. اگر ما پای مکتب اسلام بزرگ شدیم می‌دانیم که بعد از هر سختی یک آسانی است و از همین رو من می‌دانم که شما روزی یک انسان بزرگ خواهید شد.
در انتهای این برنامه از برگزیدان خانواده بهزیستی با اعطای جوایزی تقدیر به عمل آمد.

برچسب‌ها