حفاری های بی وقفه رژیم صهیونیستی در بخش غربی دیوار مسجد مبارک الاقصی باعث شد که امروز دوشنبه یک تخته سنگ بزرگ این دیوار بیفتد و این مساله دایره اوقاف اسلامی قدس اشغالی را نسبت به ریزش های بعدی نگران کرده است.

ریزش سنگ های دیوار غربی مسجد الاقصی در اثر حفاری های

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، "عمر کسوانی" مدیر مسجد مبارک الاقصی در گفتگو با خبرگزاری فلسطینی "صفا" تصریح کرد که امروز سنگ بزرگی از زیر منطقه موزه اسلامی در مجاورت باب المغاربه و دیوار براق در بخش غربی دیوار مسجد الاقصی ریزش کرد.

وی افزود: سقوط این سنگ ناشی از حفاری های رژیم صهیونیستی در منطقه موزه اسلامی است و ما قبل از این هم نسبت به حفاری ها در زیر بخش شمالی این منطقه هشدار داده بودیم.

کسوانی خاطر نشان کرد که رژیم صهیونیستی اجازه ورود کارشناسان و مهندسان دایره اوقاف اسلامی به این منطقه برای تحقیق و بررسی این مساله را نداد.

وی تصریح کرد که سقوط این سنگ شک و تردیدهایی را درباره حفاری های صهیونیستی در این منطقه ایجاد کرده است و این نیازمند ارسال کمیته های بین المللی برای کشف حفاری هاست.

گفتنی است که "عزام خطیب" مدیر کل دایره اوقاف قدس و امور مسجد مبارک الاقصی چند روز پیش نسبت به حفاری های رژیم صهیونیستی در بخش شمالی منطقه موزه اسلامی که در بخش غربی مسجد الاقصی واقع شده است، هشدار داده بود.

منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین

انتهای پیام/

برچسب‌ها