قدس آنلاین – وحید اکرمی: سخنگوی هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: هیات فوتبال استان خراسان رضوی برای بازی افتتاحیه لیگ برتر فوتبال، بویژه در بخش فروش بلیط تمهیدات ویژه ای را در نظر  گرفته است.

زمان قطعی بازی پرسپولیس-پدیده هنوز مشخص نیست/بلیت فروشی به هیچ وجه دراستادیوم انجام نمیشود/فقط بافروش۱۵هزاربلیت موافقت شده است

علی رفسنجانی در گفت و گو با قدس آنلاین افزود: تغییر مهم امسال نسبت به سالهای گذشته در بخش فروش بلیط است. بر اساس تصمیم باشگاه پدیده و موافقت و همکاری هیات فوتبال خراسان رضوی و آستان قدس رضوی، بلیط فروشی فقط در شعب بانک ملل صورت می گیرد و به هیچ عنوان در ورزشگاه بلیط فروشی انجام نخواهد شد.

وی ادامه داد: براساس مصوبه شورای تامین استان ۱۵ هزار بلیط به قیمت ۱۰ هزار تومان، برای این مسابقه در نظر گرفته شده است. هواداران می توانند در روز چهارشنبه  از ساعت ۷ الی ۱۳ به شعب بانک ملل مراجعه کنند و با ارائه کارت ملی، یک تا سه قطعه بلیط تهیه نمایند.

رفسنجانی گفت: به نظر می رسد، اینکار بدلیل وجود نظم و انضباط بیشتر در هنگام فروش، پراکندگی شعب این بانک در سطح شهر، ممانعت از تشکیل بازار سیاه و انجام ملاحظات امنیتی برای جلوگیری از بروز هر گونه تخلف، بسیار بهتر و پسندیده تر از روشی باشد که در سالهای گذشته انجام می شد.

وی ابراز داشت: بر اساس قانون ۱۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه به هواداران پرسپولیس تعلق خواهد گرفت.   باید اذعان کنم، سازمان ها و مراکز مربوط به برگزاری این مسابقه، بویژه آستان قدس رضوی همه گونه تعامل و همکاری را با ما داشته اند.

سخنگوی هیات فوتبال خراسان رضوی در مورد زمان برگزاری مسابقه گفت: مطابق نظر سازمان لیگ که از مدتها پیش اعلام کرده است باید بازی در ساعت ۲۰:۴۵ برگزار شود. اما شورای تامین مشهد با برگزاری مسابقه در این ساعت موافق نیست و ساعت ۱۸:۳۰ را پیشنهاد داده است. در حال حاضر رایزنی هایی در حال انجام است. امیدواریم به زودی ساعت دقیق برگزاری مسابقه مشخص شود.

وی اعلام کرد: به هر حال مسوول اصلی برگزاری مسابقات، سازمان لیگ و مسوول تضمین امنیت مسابقه و حواشی آن، شورای تامین مشهد است و هیات فوتبال استان کاملا تابع نظر مراجع ذیصلاح است و با تصمیم نهایی این مراجع هماهنگی و همکاری های لازم را خواهد داشت.

علی رفسنجانی ابراز داشت: هیات فوتبال خراسان رضوی با توجه با اینکه افتتاحیه لیگ هجدهم فوتبال در ایام ولادت ثامن الائمه(ع) و در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار خواهد شد، برنامه های ویژه ای را برای هواداران فوتبال، تدارک دیده است. این برنامه ها قبل از شروع مسابقه و با محوریت میلاد با سعادت امام هشتم (ع) انجام می گیرد. دراین مراسم از آقای سخندان، کمک داور مشهدی نیز تجلیل خواهد شد.

برچسب‌ها