قدس آنلاین: مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: بیمه تکمیلی رایگان برای ۴۶ هزار راننده کامیون این استان و همسرانشان در حال پیگیری است.

بیمه تکمیلی رایگان رانندگان خراسانی در حال پیگیری است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایرنا، ابراهیم نصری افزود: با تداوم اقدامات حمایتی از صنف رانندگان این استان بیمه تکمیلی به صورت رایگان برای حدود ۹۰ هزار نفر از رانندگان و همسرانشان برقرار می شود.

وی اظهار داشت: علاوه بر آن قرارداد بیمه حوادث رانندگان با پرداخت سالانه ۲۵۰ هزار ریال منعقد شده و هم اکنون در مرحله عضو گیری است.

وی گفت: در بخش بیمه تکمیلی رانندگان، خدماتی از قبیل بستری، انواع تعهدات پایه و سرپایی، عمل های پاراکلینیکی و لیزر و رفع عیوب انکساری پوشش داده خواهد شد.

نصری افزود: در بخش تعهدات پایه نیز تا سقف ۷۰ میلیون ریال و در بخش تعهدات تخصصی نظیر جراحی قلب تا سقف ۱۴۰ میلیون ریال به بیمه شدگان اختصاص می یابد.

وی از رانندگان خواست برای بهره مندی از تسهیلات بیمه تکمیلی و بیمه عمر تا ۱۵ مرداد با مراجعه به سامانه صدور کارت هوشمند، اطلاعات مورد نیاز از جمله شماره شبای حساب بانکی خود را وارد سامانه کنند.

وی اظهار داشت: این خدمات یکی از اقدامات فرابخشی است که با همکاری شرکتهای حمل کالای سراسر استان برای پاسخگویی به مطالبات رانندگان در زمینه ارتقای سطح معیشت آنان ارائه می شود

برچسب‌ها