قد س آنلاین: مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد گفت: هیات‌های تجاری از کشورهای عراق، سوریه و افغانستان به هجدهمین دوره نمایشگاه خودرو و قطعات مشهد دعوت شده‌اند.

هجدهمین نمایشگاه خودرو در مشهد برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین علیرضا هوشنگ‌نژاد با اشاره به اینکه نمایشگاه خودرو و قطعات مشهد از ۱۶ الی ۲۰ مرداد با حضور ۵۰ شرکت در غالب ۱۰۰ غرفه برگزار خواهد شد، اظهار کرد: در این نمایشگاه اکثر خودروسازهای داخلی شرکت دارند، خودروسازهای خارجی نیز برای شرکت در این نمایشگاه اعلام آمادگی کردند اما به دلیل تحریم و مشکلات ارزی خودروسازی‌های خارجی در این دوره از نمایشگاه نتوانستد حضور داشته‌باشند.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی‌ها بر این بوده که هیات‌های تجاری از تمامی نمایشگاه‌ها بازدید کنند، عنوان کرد: هیات‌های تجاری از کشورهای عراق، سرویه و افغانستان در این دوره به نمایشگاه خودرو و قطعات دعوت شده‌اند که امیدواریم در خصوص توسعه صادرات خودروسازهای داخلی اتفاق خوبی شکل گیرد.

هوشنگ‌نژاد افزود: نمایشگاه خودرو یکی از نمایشگاه‌های قطب کشوری بوده که برگزار می‌شود، همچنین با توجه به زمینه‌های تولید قطعه در خراسان رضوی قطعه‌سازان در این دوره قطعه سازان خودرو حضور تاثیر گذاری خواهند داشت.

وی تصریح کرد: در این دوره نمایشگاه هرکدام از شرکت‌ها در سالن اختصاصی حضور داشته، همچین سالن فردوسی به صورت انحصاری در اختیار قطعه سازان خودرو خواهد بود.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد در خصوص برنامه‌های جانبی این دوره از نمایشگاه خودرو بیان کرد: در این دوره برنامه‌های جانبی همچون خودروهای آف‌رود، کلاسیک و تست درایو را به عنوان برنامه‌های جانبی خواهیم داشت که در نهایت جذابیت‌های این دوره از نمایشگاه را دوچندان خواهد کرد.

برچسب‌ها