بشار اسد در سخنرانی خطاب به نیروهای مسلح کشورش به مناسبت روز ارتش از عملکرد این نیروها تقدیر کرد و گفت: ارتش سوریه در حال نابود کردن طرح‌های صهیونیستی - آمریکایی است.

اسد: ارتش سوریه حلقه‌های طرح صهیونیستی-آمریکایی را یکی پس از دیگری درهم می‌شکند

به گزارش قذس آنلاین، بشار اسد، رئیس‌جمهوری سوریه در سخنرانی خطاب به نیروهای مسلح و ارتش این کشور به مناسبت هفتاد و سومین سالگرد تاسیس ارتش سوریه گفت:‌ ای مردان عزیز در این عید بزرگ به شما تبریک می‌گوییم و به شما می‌بالیم.

اسد تاکید کرد: شما دستاوردی را به دستاوردی بزرگ و پیروزی را به پیروزی دیگر در جنگ علیه تروریسم تبدیل کردید و تاکید کردید شما مردان حمایتگر کشور و سپر محکم در برابر گروه‌های شر و دشمن هستید. شما با تعقیب تروریست‌ها آنها را یکی پس از دیگری نابود کردید و زیر پای خود انداختید. آنها مقابل اراده و اصرار شما در پاکسازی کشور از لوث وجودشان کم آوردند.

رئیس جمهور سوریه تصریح کرد: شما در طول این هفت سال و نیم جنگ به تمام جهان ثابت کردید که مکتبی با تمامی ساختارهایش در ملی‌گرایی، مردانگی و فداکاری هستید، قلعه‌های مستحکمی هستید که انبوه تروریسم پشت درب‌های آن در هم شکست، اما اراده‌های شما در هم نشکست بلکه در سخت‌ترین میدان‌ها باقی ماندید و معجزه‌هایی را رقم زدید.

اسد افزود: امروز ما به لطف فداکاری‌ها و دلاوری‌های شما به امنیت و ثبات در بیشتر مناطق دست یافتیم، از حمص گرفته تا تدمر، حلب، قلمون، دیر الزور، غوطه شرقی و غربی، صحرای دیر الزور و دیگر شهرها و مناطقی که تروریست‌ها مدتی را با حمایت‌های تسلیحاتی، مهماتی، مالی و رسانه‌ای حضور و فعالیت داشتند، اما در نهایت مجبور شدند پس از آنکه طعم شکست را به آنها چشاندید و حلقه‌های طرح صهیو-آمریکایی را یکی پس از دیگری در هم شکستید، خوار و شکست خورده از آنجا خارج شوند، پس از آنکه غبار تروریسم و حامیان بازنده آنها از مناطق آزاد شده رخت بستند، با امنیت و آرامش به آغوش میهن بازگشته و ساکنان آنها دوباره به آنجا رفتند.

رئیس جمهوری سوریه خطاب به نیروهای ارتش این کشور گفت: نشانه‌های پیروزی در شما وجود دارد و روی پیشانی شما خورشید عزت می‌درخشد، با دلاوری‌ها و دستاوردهای شما ساعت جهان ایستاد و تاریخ بار دیگر برگ‌هایی معطر به خون پاک شما را نوشت، ما همواره اطمینان داریم که شما پایبند به عهد و پیمان خود و وفادار به کشور و مردم، امانتدار تاریخ و آینده و مدافع این خاک و سرزمین و زندگی ساز و پیروز هستید.

انتهای پیام

برچسب‌ها