تظاهرات بزرگ بازگشت در نوار مرزی باریکه غزه به قوت خود ادامه دارد و امروز نیز هزاران فلسطینی به منظور شرکت در این تظاهرات و تاکید بر حق بازگشت آوارگان فلسطینی به شهر و دیار خود راهی مناطق مرزی شده اند.

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، تظاهرات این هفته تحت عنوان "جمعه وفاداری به شهدای قدس و شهید محمد طارق یوسف" برگزار می شود.

هیئت ملی برگزاری تظاهرات بازگشت و شکستن محاصره عموم ساکنان نوار غزه را به شرکت در این تظاهرات مسالمت آمیز دعوت کرده ست.

در پی تیراندازی نظامیان ارتش صهیونیستی به سمت تظاهرات کنندگان فلسطینی در نوار مرزی باریکه غزه تا این لحظه یک فلسطینی به شهادت رسیده و بیش از ۲۲۰ نفر دیگر زخمی شدند.

عبداللطیف قانوع سخنگوی جنبش حماس خاطر نشان کرد که تظاهرات بازگشت امروز بیش از هر وقت دیگری به تحقق اهدافش نزدیک شده است.

وی تاکید کرد که مشارکت گسترده رهبران حماس و دیگر گروه های مقاومت فلسطین در تظاهرات بازگشت بیانگر همراهی آن ها با ملت فلسطین و مقابله یکپارچه فلسطینیان با طرح ها و توطئه ها برای نابودی مسئله فلسطین است.
شماری از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس و دیگر گروه های فلسطینی نیز در تظاهرات امروز حاضر هستند.

لازم به ذکر است که از آغاز تظاهرات بزرگ بازگشت در نوار مرزی باریکه غزه در ۳۰ مارس گذشته تاکنون ۱۵۸ فلسطینی به شهادت رسیده و نزدیک به ۱۸ هزار نفر دیگر زخمی شدند که حال صدها نفر از آنان وخیم است.

منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین

انتهای پیام/

برچسب‌ها