قدس آنلاین-رضا طلبی:مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: اوایل که بیمه دی مسئولیت بیمه تکمیلی بنیاد شهید ،جانبازان و ایثارگران استان را برعهده گرفتند یک سری مشکلات وجود داشت اما با پیگیری های متعدد در صدد مرتفع کردن انها هستیم ونسبت به اوایل مشکلات خیلی برطرف شده است .

رایزنی با بیمه برای حل مشکلات درمانی جانبازان و ایثارگران

حجت‌الاسلام حسین معصومی که به مناسبت روز خبرنگار با تعدادی از مسئولان بنیاد شهید و ایثارگران استان و خانواده شهید مدافع حرم شهید  حسین حریری در موسسه فرهنگی قدس حضور پیدا کرده بود  با بیان این مطلب افزود: ماهیانه جلساتی متعددی با بیمه دی برگزار می شود و چون جمعیت گسترده و زیادی را باید پاسخگویی نمایند زمان می طلبد تا پاسخگویی صورت بگیرد از طرفی باید تامین اعتبار نیز انجام شود اما به طور کلی مشکلات درمانی  این قشر از استان  به حداقل رسیده است  و فرایند زمانی پرداخت  آنها نیز کوتاهتر شده است.

وی تصریح کرد: دولت  به طور جدی پیگیر موضوعات این عزیزان است زیرا افتخار می‌کنیم که خدمتگزار این عزیزان و خانواده های آنان هستیم.

پدر شهید حریری نیز در این بازدید  خطاب به خبرنگاران موسسه قدس تصریح کرد: در خبرهایتان دقت لازم را داشته باشید و خبرها را انطور که هست  با پرهیز از ملاحظات و کارهای سیاسی بنویسید.

وی ادامه داد: امیدوارم  شما راه شهیدان همچون شهید صارمی را ادامه دهید و خبر خوش ظهور به قلم شما باشد.

برچسب‌ها