مهاجم سنگالی فصل اخیر استقلال تهران با عقد قراردادی رسما به عجمان امارات پیوست.

مامه تیام به عجمان پیوست (عکس)

به گزارش قدس آنلاین،مامه تیام که در نقل و انتقالات زمستانی فصل گذشته با نظر وینفرد شفر به استقلال اضافه شد، نمایش فوق‌العاده‌ای در مدت کوتاه حضورش در این تیم ایفا کرد و جزو عوامل اصلی نتایج درخشان آبی پوشان در دور برگشت، قهرمانی جام حذفی و مهم‌تر صعود به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا بود.

تیام در لیگ برتر و جام حذفی ۴ گل و در لیگ قهرمانان آسیا ۷ گل به ثمر رساند که این عملکرد او را بین هواداران استقلال محبوب کرد و شفر هم علاقه‌مند بود این مهاجم ۲۵ ساله سنگالی به کارش در این تیم برای فصل جدید ادامه دهد ولی او طبق بندی که در قراردادش بود، تصمیم گرفت راهی لیگ امارات شود و به پیشنهاد بهتر عجمان پاسخ مثبت دهد.

بعد از آنکه باشگاه استقلال با مبلغ درخواستی مامه تیام موافقت نکرد، این بازیکن تصمیم گرفت با فسخ یک طرفه قراردادی(که یک سال از آن باقی مانده بود)، به شایعات پیرامون حضورش در باشگاه عجمان امارات پایان دهد و امشب با این تیم قرارداد امضاء کند.

مامه تیام بعد از دوران نه چندان موفقی که در فوتبال اروپا داشت، در استقلال خوش درخشید و نمایش عالی او در بازی‌های آسیایی موجب شد تا از تیم‌های حاشیه خلیج فارس پیشنهاداتی مقابل خود ببینند و در نهایت با یکی از آنها به توافق نهایی برسد.


محمد زمانی، ایجنت ایرانی و رسمی فیفا که در امارات ساکن است کار انتقال تیام به باشگاه عجمان را انجام داد؛ زمانی همان ایجنتی است که در پرونده جنجالی محمدرضا خلعتبری و بازگشت او به پرسپولیس نقش اصلی را ایفا کرد؛ همین طور او در حضور ابراهیم توره در باشگاه النصر و دیگر لژیونرهای در لیگ امارات تاثیر داشته است.


 

نماینده باشگاه استقلال طی هماهنگی‌های به عمل آمده امروز یا فردا پنج‌شنبه در سفر به دبی و برگزاری نشست با تیام و مدیربرنامه‌اش، پیرامون دریافت ۲۰۰ هزار دلار حق فسخ قرارداد مهاجم سنگالی به مذاکره خواهد پرداخت تا برخلاف صحبت‌های چند روز گذشته کارت آی تی سی این بازیکن از سوی فدراسیون فوتبال ایران صادر و جدایی طرفین به صورت مسالمت‌آمیز رقم بخورد؛ به نظر می‌رسد تغییر موضع باشگاه استقلال در پی امضای قرارداد با الحاجی گرو به‌عنوان جانشین تیام رخ داده است.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها