سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که ملت فلسطین به تظاهرات بزرگ بازگشت در نوار مرزی تا تحقق تمامی اهدافش و در راس آن شکستن محاصره جائرانه ادامه می دهد.

حماس: تظاهرات بازگشت تا تحقق تمام اهدافش ادامه دارد

به گزارش گروه بین الملل فدس آنلاین، حازم قاسم امروز جمعه در اظهاراتی مطبوعاتی تصریح کرد که دشمن صهیونیستی هر بار می خواهد عزم و اراده ملت فلسطین را در هم شکسته و آن ها را از ادامه مبارزه و تظاهرات بازگشت بازدارد اما هر بار شکست می خورد و راه به جایی نمی برد و امروز ساکنان غزه بار دیگر راهی نواحی مرزی شده و دشمن را به مبارزه خواهند طلبید.

وی اظهار داشت که تجاوزات اخیر دشمن صهیونیستی که موجب قتل و کشتار زنان و کودکان فلسطینی شد، فارغ از اینکه یک جنایت حقیقی و به تمام معنا بود، موجب شد تا عزم ملت فلسطین برای ادامه تظاهرات بازگشت و شکستن محاصره بیش از پیش جزم شود.

سخنگوی حماس تاکید کرد که ملت فلسطین از روحیه مبارزاتی بسیار بالایی برخوردار است و به مقاومت با تمامی شیوه های آن تا آزادی و استقلال ادامه می دهد.

هیئت ملی برگزاری تظاهرات بزرگ بازگشت و شکستن محاصره با صدور فراخوانی عموم ملت فلسطین را به مشارکت گسترده در تظاهرات های امروز در نواحی مرزی دعوت کرده است.

تظاهرات بازگشت امروز تحت عنوان جمعه "آزادی و زندگی" برگزار خواهد شد.

این هیئت بیان کرد که تظاهرات بازگشت تا تحقق تمامی اهدافش ادامه خواهد داشت.

لازم به ذکر است که تظاهرات بزرگ بازگشت در نوار مرزی باریکه غزه از ۳۰ مارس گذشته آغاز شده و تاکنون در این تظاهرات ها ۱۷۲ فلسطینی به شهادت رسیده و بیش از ۱۸ هزار نفر دیگر زخمی شدند که حال صدها نفر از آنان وخیم است.

پیکر پاک ۸ نفر از شهدا همچنان نزد رژیم صهیونیستی توقیف است و این رژیم از تحویل آن ها به خانواده هایشان خودداری می کند.

منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین

انتهای پیام/

برچسب‌ها