رئیس شورای سیاسی جنبش النجباء عراق در واکنش به تحریم‌های واشنگتن علیه تهران، خواستار پشتیبانی از ملت ایران و رهبری آن شد.

نجباء عراق: در کنار ایران بایستید همانگونه که ایران در کنار عراق ایستاد

به گزارش گروه بین‌الملل قدس آنلاین، «علی الاسدی» رئیس شورای سیاسی جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء عراق، به برخی زمزمه‌های شخصیت‌های سیاسی عراقی برای پیوستن به ائتلاف تحریمی آمریکا علیه ایران واکنش نشان داد و خواستار حمایت از ملت و رهبری ایران شد.

به نوشته پایگاه اطلاع‌رسانی جنبش مقاومت اسلامی نجباء، وی اظهار داشت: در کنار ملت مجاهد و رهبری حکیم ایران بایستید؛ همانگونه که ملت ایران در کنار ملت شما ایستاد.

رئیس شورای سیاسی مقاومت اسلامی نُجَباء درباره تحریم‌های آمریکا علیه ایران، با تمجید از روحیه مقاوم ایرانیان در مقابله با استکبار جهانی، اظهار داشت: رئیس‌جمهور کم خِرَد آمریکا نمی‌تواند مردمی را که با ارادت کامل نظام ولایت‌فقیه را انتخاب کرده‌اند، به زانو دربیاورد.

وی افزود: تصمیم ظالمانه‌ای رئیس‌جمهور آمریکا علیه ملت ایران اتخاذ کرد، مخالف همه ارزش‌های انسانی و قوانین بین المللی و اخلاقی است. ایران از برهه کنونی با اقتدار تمام عبور خواهد کرد؛ همانگونه که موانع قبلی را در سایه هدایت‌های رهبری حکیم و بادرایت پشت سر گذاشته است.

این عضو بلندپایه نُجَباء خطاب به سیاستمداران عراقی تاکید کرد: ما این تصمیم مفتضحانه را محکوم می‌کنیم و از شما می‌خواهیم که در کنار این ملت مجاهد و رهبر حکیم آن بایستید؛ همانگونه که ملت ایران در کنار ملت عراق ایستاد هنگامی که این سرزمین از سوی نیروهای شر مورد حمله قرار گرفت و ما یاوری جز فرزندان سلمان محمدی (اشاره به سلمان فارسی) نیافتیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها