حمید نعمت‌الله از انجام اصلاحاتی در تدوین «شعله‌ور» برای اکران عمومی خبر داد و گفت: فیلمی که در سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر نمایش داده شد، آن‌قدر با عجله آماده شده بود که با آنچه در ذهن داشتم، متفاوت بود.

«شعله‌ور» برای اکران عمومی ۲۰ دقیقه کوتاه شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی فیلم سینمایی «شعله‌ور»، حمید نعمت‌الله از انجام اصلاحاتی روی نسخه اکران عمومی این فیلم خبر داد و گفت: فیلمی که در سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر نمایش داده شد آن‌قدر با عجله آماده شده بود که می‌توانم بگویم به هیچ وجه نتیجه نهایی که از فیلم «شعله‌ور» در ذهن داشتم، نبود.

نعمت‌الله در ادامه بیان کرد: نسخه‌ای که قرار است به‌زودی و در هفته جاری روی پرده سینماهای سراسر کشور برود، همان فیلمی است که من اسم آن را گذاشته‌ام «شعله‌ور»! مفتخرم همه علاقه‌مندان سینما را به تماشای این فیلم دعوت کنم.

بر اساس این گزارش، فیلم سینمایی «شعله‌ور» به کارگردانی حمید نعمت‌اله و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی حدود ۲۰دقیقه کوتاه‌تر شده است و نسخه اکران عمومی آن ۱۰۰دقیقه خواهد بود. این فیلم از ۲۴ مرداد در سینماهای سراسر کشور اکران خود را آغاز خواهد کرد.

«شعله‌ور» فیلمی متفاوت در ژانر اجتماعی است که توانست نظر منتقدان و داوران سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر را به خود جلب کند. این فیلم در ۶ رشته کاندیدای دریافت سیمرغ بلورین شد و امین حیایی توانست دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد را از آن خود کند.

این فیلم به قلم هادی مقدم‌دوست و حمید نعمت‌الله، با بازی متفاوت امین حیایی زندگی مردی را روایت می‌کند که احساس می‌کند عددی نشده است و این احساس او و همه‌ زندگی‌اش را تحت تأثیر قرار می‌دهد. زری خوشکام، بهمن پرورش، فرید قبادی، دارا حیایی، مژگان صابری و پانته‌آ مهدی‌نیا دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها