سخنگوی شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان درباره مصوبه منع به‌کار گیری بازنشستگان در نهادهای دولتی بررسی‌هایی داشته و نظر نهایی خود را تا پایان مهلت قانونی اعلام خواهد کرد. اگر مصوبه منع به کارگیری بازنشستگان در نهادهای دولتی به تأیید نهایی شورای نگهبان برسد، طبیعتاً همه افرادی که جزو مصادیق آن محسوب می‌شوند باید قانون در رابطه با آن‌ها اجرایی شود.

مصوبه منع به‌کارگیری بازنشستگان برای همه لازم‌الاجراست

عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به خبرنگار «قدس آنلاین» مبنی بر اینکه مسؤولان شهرداری اعلام کرده‌اند که وضعیت محمد علی افشانی شهردار تهران و ادامه کار وی در صورت تصویب قانون منع به کار گیری بازنشستگان در نهادهای دولتی، منوط به نظر شوای نگهبان می‌باشد و شهرداری منتظر نظر شورا درباره آینده شهردار تهران پس تأیید این مصوبه است، اظهار داشت: در جواب این اظهاراتی که برخی عنوان کرده‌اند باید گفت که شورای نگهبان درباره مصادیق و افراد اظهار نمی‌کند و زمانی که قانون به تصویب می‌رسد، برای همه لازم الاجراست و طبیعتاً مصادیق مختلفی را در بر خواهد گرفت. البته شورای نگهبان هیچ گاه به مصادیق و وضعیت اشخاص ورود نمی‌کند و نظر مصداقی برای افراد  ندارد.

سخنگوی شورای نگهبان همچنین اظهار داشت: شورای نگهبان درباره مصوبه منع به کار گیری بازنشستگان در نهادهای دولتی بررسی‌هایی داشته و نظر نهایی خود را تا پایان مهلت قانونی اعلام خواهد کرد. اگر مصوبه منع به کارگیری بازنشستگان در نهادهای دولتی به تأیید نهایی شورای نگهبان برسد طبیعتاً همه افرادی که جزو مصادیق آن محسوب می‌شوند باید قانون در رابطه با آنها اجرا شود و اگر به تأیید شورا نرسد و دارای ایراداتی باشد باید دوباره به مجلس برگردد و ایرادات آن رفع شود.

انتهای پیام / 

برچسب‌ها