۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹
کد خبر: 614111

مشتریان نامحدود Verizon به مدت شش ماه می‌توانند به صورت رایگان از Apple Music استفاده کنند.

شراکت اپل و Verizon در Apple Music

به گزارش قدس آنلاین،روز گذشته دو شرکت اپل و Verizon همکاری خود را اعلام کردند. طبق همکاری این دو شرکت، اگر مشتریان Verizon در یکی از طرح‌های نامحدود این شرکت اشتراک بگیرند، حق استفاده ۶ ماهه رایگان در اپل را خواهند داشت.

این همکاری از ۱۶ آوریل آغاز خواهد شد. برای این کار افرادی که از سرویس نامحدود Verizon استفاده می‌کنند، باید اطلاعات خود را در این طرح ثبت نام کنند چرا که به صورت خودکار برای آن‌ها فعال نخواهد شد. خبر خوب هم این است که مشتریان جدید و قدیمی Verizon مشمول این طرح همکاری بین این شرکت و اپل خواهند شد.

با ثبت نام در این طرح، مشتریان Verizon دسترسی مطلق به برنامه Apple Music خواهند داشت. با این سرویس اپل، کاربران می‌تواننداین تجربه  را داشته باشند که بیش از ۴۵ میلیون آهنگ موجود در این سرویس را با اتصال از طریق ۴G یا وای-فای گوش کنند یا آن‌ها را برای گوش کردن در حالت آفلاین ذخیره کنند. در طول مدت ۶ ماهه، مشتریان Verizon می‌توانند از Apple Music در آیفون، آیپد، Apple Watch، تلویزیون اپل، مک، HomePod، CarPlay و رایانه‌های شخصی و دستگاه‌های اندرویدی خود استفاده کنند.

پس از ۶ ماه، این سرویس برای مشتریان Verizon از حالت رایگان درمی‌آید و برای استفاده از آن باید به صورت ماهانه ۱۰ دلار بپردازند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها