کرج- رئیس مرکز پژوهش های شورای شهر کرج با بیان اینکه اعضای شورای شهر در مسیر صداقت و شفافیت پاسخ شهروندان را بدهند، گفت: چرا شهرداری کلانشهر کرج تا حد یک کودکستان تنزل داده شده است؟

شهرداری کلانشهر کرج تا حد یک کودکستان تنزل یافته است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سارا دشتگرد صبح امروز یکشنبه در هشتادمین جلسه شورای شهر کرج اظهار کرد: لیست  امید با شعار صداقت، شفافیت و پاکدستی اعتماد شهروندان را اخذ نموده است.

وی با بیان اینکه در حد شعار ماندن این سه رکن اساسی خیانت بسیار بزرگ و نابخشودنی است، گفت: تا چندی قبل عده‌ای سرو صدای بسیار زیادی در سطح شهر به راه می‌انداختند که منصوبین شهر را گرفتند و بردند وعزیزانی در همین شورا روی میز می‌کوبیدند و شهردار اسبق را به معامله‌گری متهم می کردند.

دشتگرد با اشاره به اعضای شورا گفت: همکاران پاکدست و آقای خلیلی اردکانی،شما از همه ما بهتر می‌دانید تصدی دو شغل تمام وقت خلاف قانون است.

رئیس مرکز پژوهش های شورای شهر کرج عضویت در هیأت علمی دانشگاه را شغل تمام وقت دانست و گفت: کارگری در شهرداری کرج هم شغل تمام وقت محسوب می‌شود.

وی در ادامه خطاب به  خلیلی اردکانی گفت: شما سابقه نمایندگی در مجلس شورای اسلامی را دارید، یعنی شما بهتر از همه ما بر انطباق عملکردها با قانون باید آگاهی داشته باشید.

دشتگرد با بیان اینکه کارگری در شهرداری کرج بیش از ده سال است حقوق تمام وقت شهرداری کرج را دریافت می‌کند اما عضو هیأت علمی تمام وقت دانشگاه نیز می باشد،   خاطرنشان کرد :آیا برای اعاده وجوهی که ایشان از محل بیت المال گرفته، در حالی که سر کلاس دانشگاه حاضر بوده چقدر حاضرید همکاری کنید؟  

دشتگرد خطاب به آقای خستو گفت: شما که از سرعت رفتن بنز و مازارتی فریاد می‌زنید اکنون چقدر کمک می کنید که این سو جریان اصلاح شود؟

 این عضو شورا با اشاره به اینکه اگر بدانید این کارمند شهرداری یاد شده یکی از مهمترین پژوهش های علمی شهرداری کرج و مرکز پژوهش و مطالعات کاربردی شورا را به یغما برده گفت:اصحاب رسانه و مردم شریف کرج شاهد بودند در همین شورا اساسنامه مرکز پژوهش طرح شد.

وی افزود: عزیزان صرفاً با اتکا دموکراسی از طرح کلیات آن جلوگیری کردند و مانع رأی گیری در خصوص آن شدند.

این عضو شورای شهر کرج ادامه داد: لطفا بگوید که علیرغم همه شعارهایتان چرا از ۲۷ آذر سال قبل تمام تلاش خود را برای متوقف کردن امور شهر به کار گرفتید؟دشتگرد با اشاره به اینکه چرا علیرغم تمام تذکرات قانونی در خصوص یادآوری وظایف اعضای شورا در احرازصلاحیت گزینه های شهرداری سعی در ایجاد هزینه برای نظام نمودید و چرا شهرداری کلانشهر کرج را تا حد یک کودکستان تنزل دادید؟

وی افزود: دوستان پاکدست در خصوص وقایع اخیر و به یغما رفتن و مورد سو استفاده قرار گرفتن یکی از پروژه های تحقیقاتی شهرداری کرج چه توضیحی دارید؟

این عضو شورا در ادامه گفت: اعضای شورای محترم در مسیر صداقت و شفافیت پاسخ شهروندان و رأی دهندگان لیست امید را بدهید.

وی در بخشی دیگری از سخنانش گفت: در خصوص واگذاری اراضی منطقه ۴و ۱۲و انشعاب از آب آشامیدنی به گلخانه ها و ساخت و ساز بنای غیر مجاز در آنها به صورت سوال از سرپرست شهرداری مطرح شود.

دشتگرد در پایان گفت: علت عدم اعتراض شهرداری کرج به ۵۱مورد از املاک و اراضی شهرداری به مساحت ۲۷۶۳۲ مترمربع بدون قرارداد معتبر اجاره و حق انتفاع که در اختیار اشخاص حقیقی و حقوقی و دستگاه دولتی و غیر دولتی  است چیست؟

وی در پایان گفت: شهرداری در اسرع وقت نسبت به تعیین تکلیف این موارد اقدام نمایند و شورا را در جریان اقدامات انجام شده قرار دهد.

انتهای  پیام

برچسب‌ها