فردا ۲۲ مرداد آخرین مهلت ارسال آثار به پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «مقاومت» است.

اعلام آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم «مقاومت»

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم «مقاومت»، متقاضیان شرکت در پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «مقاومت» تا عصر فردا ۲۲ مرداد می‌توانند آثارشان را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

امسال در ساختار مسابقات این جشنواره برای نخستین بار به منظور کشف و حمایت از استعدادهای جوان بخش «روایت نو» مربوط به داوری آثار فیلمسازان اول ایجاد شده است که به برترین فیلم این بخش، لوح تقدیر، جایزه نقدی و نشان شهید آوینی اهدا خواهد شد.

همچنین شورای برگزاری این جشنواره، بخش ویژه «جلوه گاه نور» جشنواره را به مسابقه آثار سینمایی، کوتاه و مستند با موضوع و محوریت «انقلاب و تاریخ انقلاب اسلامی» با هدف بازروایی و بازنمایی تاریخ انقلاب و توجه ویژه تر به محصولات سینمایی که در راستای ثبت و روایت انقلاب و مضامین و مفاهیم مرتبط با آن از قبیل نقش انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در احیای «هویت ایرانی - اسلامی» ساخته شده‌اند، اختصاص داده است.

پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «مقاومت» امسال با تغییر زمانی از مهرماه به دهه اول آذر همزمان با هفته گرامیداشت بسیج و در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور سینماگران داخلی و خارجی در بخش‌های اصلی «مسابقه سینمای ایران» شامل فیلم‌های سینمایی، فیلم‌های کوتاه داستانی، فیلم‌های مستند، بخش جلوه گاه نور، بخش روایت نو (مسابقه فیلمسازان اول) و «مسابقه سینمای بین‌الملل» شامل فیلم‌های سینمایی و کوتاه و مستند، جایزه عماد مغنیه و بخش‌های جنبی برگزار می‌شود.

برگزاری این جشنواره به همت بنیاد فرهنگی روایت و انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس با همکاری سازمان‌های و نهادهای مختلف فرهنگی و سینمایی کشور و به دبیری محمد خزاعی است.

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها