قدس آنلاین: مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد از ارائه خدمات بیمه تکمیل درمان برای سرویس‌های مدارس و آژانس‌ها خبر داد.

رانندگان سرویس مدارس و آژانس‌ها از خدمات بیمه تکمیل درمان بهره‌مند می شوند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از شهر فردا، مهدی علوی‌مقدم با بیان این مطلب، گفت: به همت شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری بودجه بالغ بر یک میلیارد تومان به منظور پوشش بیمه تکمیل تاکسیرانان در نظر گرفته شده است. با توجه به اینکه سرویس مدارس و آژانس‌ها نیز دارای کد بهره‌برداری و دفترچه تاکسیرانی هستند، لذا این خدمت شامل حال آنان نیز می شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد اظهار کرد: متقاضیان می‌توانند برای این منظور به سازمان تاکسیرانی در انتهای خیابان فداییان اسلام، شرکت تاکسیرانی زمان سیر واقع در خیابان بهشتی بین ۴۴ و ۴۶، شرکت راهبران واقع در قاسم‌آباد، نبش حجاب ۵۴، ساختمان پزشکان، طبقه چهارم واحد یک و شرکت فضاسیر مبتکران واقع در بولوار جمهوری اسلامی ۱۹، شهید مهرزاد ۲، پلاک ۷۹ مراجعه کنند.

علوی‌مقدم خاطرنشان کرد: ۴۳۲ هزار تومان هزینه بیمه تکمیل درمان تاکسیرانان است که مبلغ ۱۰۰ هزار تومان آن را خود تاکسیران پرداخت می کنند و ۳۳۰ هزار تومان یارانه شهرداری است که ارائه می‌شود.

وی با تاکید بر محدودیت زمانی در خصوص ارائه این خدمت، افزود: ضرورت دارد متقاضیان هر چه سریعتر نسبت به تکمیل پرونده بیمه خود اقدام کنند.

برچسب‌ها