قدس آـنلاین: معاون ارتباطات و رسانه آستانه قدس رضوی گفت: ترویج خادمان رسانه‌ای امام رضا(ع) در دستور کار معاونت ارتباطات آستان قدس است.

ترویج خادمان رسانه‌ای امام رضا(ع) در دستور کار معاونت ارتباطات آستان قدس است

به گزارش قدس آنلاین سیدنظام الدین موسوی اظهار داشت: همه ما در گرد حرم رضوی وظیفه حساس و مهمی داریم، غیر از انعکاس اخبار روزانه استان باید از ظرفیت معنوی مشهد هم در جهت تقویت روحیات معنوی استفاده کنیم. معاون ارتباطات و رسانه آستانه قدس رضوی ضمن تاکید بر توسعه فرهنگ وقف و نذر اظهار کرد: آستان قدس رضوی و بارگاه منور امام رضا(ع) متعلق به مسلمانان و همه ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت است.

موسوی همچنین بر رفع مشکلات اصحاب رسانه به ویژه بیمه خبرنگاران تاکید کرد و با اشاره به  ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه موجود در آستان قدس رضوی برای همکاری با رسانه‌ها،   از آمادگی آستان قدس رضوی برای کمک به اطلاع رسانی صحیح خبر داد.

وی تصریح کرد: توسعه و ترویج خادمان رسانه‌ای امام رضا(ع) از دیگر رویکردهای جدی معاونت ارتباطات و رسانه آستان قدس در دوره جدید است.

موسوی عملکرد خبرگزاری تسنیم خراسان رضوی را ستود و گفت: براساس رصدها همکاری میان خبرگزاری تسنیم خراسان رضوی و بارگاه منور رضوی بسیار مطلوب است و آماده توسعه این تعاملات هستیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها