۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸
کد خبر: 614290

سامسونگ از شراکت خود با Spotify به منظور تهیه موسیقی یکپارچه برای دستگاه‌های این شرکت خبر داد.

سامسونگ با Spotify شریک شد

به گزارش قدس آنلاین،روز بزرگی برای شرکت سامسونگ بود چرا که در این روز در شهر نیویورک کنار Galaxy Note 9، ساعت هوشمند این شرکت، Galaxy Watch و اسپیکر هوشمند سامسونگ به نام Galaxy Home با دستیار Bixbyمعرفی شد. البته در کنار این معرفی‌های بزرگ و جالب، از شراکت شرکت سامسونگ با Spotify هم خبر داده شد. در پی این شراکت، Spotify قرار است به عنوان سرویس یکپارچه موسیقی برای دستگاه‌های این کمپانی کره‌ای عمل کند.

مدیرعامل Spotify، دنیل اک در کنفرانس مطبوعاتی خود درباره این شراکت توضیحاتی داد. تمام اسمارت‌فون‌های جدید سامسونگ اپلیکیشنSpotify را روی خود خواهند داشت و زمانی که کاربران سرویس موسیقی خود را راه می‌اندازند، بلافاصله حساب کاربری آن‌ها در دو شبکه موسیقی یکی خواهد شد.

سرویس Spotify در حال حاضر 35 میلیون آهنگ دارد و حالا، بر اساس گفته‌های اک، می‌توانند در تلویزیون‌ها و اسپیکرهای هوشمند پخش شوند. البته این‌ها تنها وسایلی نیستند که این قابلیت را خواهند داشت و Galaxy Home برای پخش موسیقی ابتدا در Spotify آهنگ را جستجو خواهد کرد و سپس به سراغ سرویس Samsung Music خواهد رفت.

در این قابلیت قابلیت‌های مربوط به موقعیت مکانی هم وجود دارد که از کاربر اجازه خواهد گرفت تا دستگاه پخش موسیقی را از تلویزیون به گوشی و یا هر وسیله دیگری که تمایل دارید، منتقل کند. پلتفرم موسیقی قادر خواهد بود دستگاه‌های سامسونگ را از طریق شبکه وای-فای تشخیص دهد و دکمه‌های کنترل موسیقی را حتی در زمان قفل بودن دستگاه هوشمند فعال می‌کند.

گفتنی است، Spotify در حال حاضر 83 میلیون مشترک دارد . هر ماه 180 میلیون کاربر فعال از این سرویس استفاده می‌کنند. این پلتفرم در 65 بازار اپلیکیشن قابل دسترسی است و به عنوان بزرگترین رسانه موسیقی در میان 2 میلیارد پخش کننده موسیقی شناخته می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها