۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴
کد خبر: 614307

پردازنده قدرتمند Galaxy Note ۹ سریع تر و کارآمد تر از گذشته پردازش های پیچیده را با سرعتی فوق العاده اجرا می کند و ترکیب آن با حالت Samsung Dex تجربه یک کامپیوتر شخصی را از روی یک گوشی موبایل به شیوه ای نوین ارائه می کند.

تفاوت های Galaxy Note ۹ و  Galaxy Note ۸ +اینفوگرافیک

به گزارش قدس آنلاین،شرکت سامسونگ به تازگی فبلت پرچمدار جدید خود با نام Galaxy Note ۹ را معرفی کرده است که این فبلت را می توان قدرتمندترین عضو سری نوت تا کنون دانست. باتری قدرتمند ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی ارائه شده در Galaxy Note ۹ می تواند نگرانی از تمام شدن شارژ باتری در زمان های حساس را برطرف کند و تا یک روز کامل شارژ دهی داشته باشد. همچنین، این فبلت با داشتن مقدار قابل توجهی از حافظه داخلی (قابل ارتقا تا یک ترابایت) می تواند هر نوع اطلاعاتی از عکس و فیلم و بازی گرفته تا اسناد و فایل های مهم را در خود جای دهد.

قلم جدید S Pen با داشتن قابلیت بلوتوث کم مصرف می تواند به عنوان شاتر دوربین یا کنترل گر پرزنتیشن ها نیز به کار رود و دیگر تنها وسیله ای برای یادداشت برداری نیست. پردازنده قدرتمند Galaxy Note ۹ سریع تر و کارآمد تر از گذشته پردازش های پیچیده را با سرعتی فوق العاده اجرا می کند و ترکیب آن با حالت Samsung Dex تجربه یک کامپیوتر شخصی را از روی یک گوشی موبایل به شیوه ای نوین ارائه می کند.

در ادامه، مشخصات مهم و کلیدی فبلت Galaxy Note ۹ را با نسل قبلی یعنی Galaxy Note ۸ مقایسه خواهیم کرد.

منبع: مایکروتل

انتهای پیام/

برچسب‌ها