در شرایطی که قرار بود رای تخلفات صورت گرفته در دیدار استقلال خوزستان - پرسپولیس تهران و استقلال تهران - تراکتورسازی تبریز خیلی زود اعلام شود با گذشت بیش از 48 ساعت هنوز هیچ رایی در این خصوص صادر نشده است!

هیچ خبری از حکم کمیته انضباطی نیست!

به گزارش خبرنگار ورزشی قدس آنلاین، مدیران کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال روز جمعه نوزدهم مرداد ماه در مصاحبه ای اعلام کردند در اسرع وقت بدون مکث درباره اتفاقات بازی اهواز و تهران تصمیم گیری خواهیم کرد اما بر خلاف آن جوزدگی ابتدایی فعلا هیچ خبری در خصوص حکم انضباطی اتفاقات بازی های جنجالی هفته سوم رقابت های لیگ برتر نیست!

اسماعیل حسن زاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که این روزها به صورت گزینشی پاسخ تماس های خود را می‌دهد در گفت و گو با سایت فدراسیون فوتبال اعلام کرده است که بنا نداریم درهای ورزشگاه را روی علاقمندان به ورزش ایران به ویژه فوتبالی ها ببندیم حالا باید دید کمیته انضباطی و شخص قاضی القضات فوتبال ایران در برهه کنونی چه نسخه ای را برای فوتبال ایران و حل مشکل فرهنگی اش پیچیده است! وقتی چنین موضوعی از سوی رئیس کمیته انضباطی مطرح می‌شود این سوال به وجود می آید که آیا کمیته انضباطی همانند فصل گذشته قصد دارند رکورد درآمدهای فوتبالی خود را زیر پا بگذارد؟!

بسیاری از مدیران عامل باشگاه های لیگ برتری اعتقاد دارند که کمیته انضباطی بیشتر به عنوان یکی از کمیته های درآمدزا فدراسیون فوتبال نقش پررنگی در حوزه درآمدزایی ایفا کرده است و قطعا با در نظر گرفتن شرایط کنونی و اظهارنظر آقای رئیس به نظر می آید دوباره هم همین داستان رخ دهد و کمیته انضباطی همان رویه سابق را تکرار کند تا درآمدهای این کمیته امسال از مرز یک میلیارد هم عبور کند.

اما به راستی با جریمه مالی تماشاگران هنجارشکن دست از رفتارهای غیر منطقی خود برمی دارند؟

انتهای پیام/

برچسب‌ها