نمایش «این قصه را آهسته بخوان» نوشته و کار مهدی نصیری روز دوشنبه، ۲۲ مردادماه، به طور ویژه برای هنرمندان، منتقدان و خبرنگاران اجرا می‌شود.

«این قصه را آهسته بخوان» روی صحنه می‌رود

به گزارش قدس آنلاین، نمایش «این قصه را آهسته بخوان» نوشته و کار مهدی نصیری امروز دوشنبه، ۲۲ مردادماه، به طور ویژه برای هنرمندان، منتقدان و خبرنگاران اجرا می شود. «این قصه را آهسته بخوان» که در فضایی سیال روایت می شود توسط مهدی نصیری از داستان کوتاهی از مجموعه ویران نوشته ابوتراب خسروی اقتباس شده است و داستانی متفاوت و عاشقانه از زندگی یک زن و شوهر جوان را به روایت می‌گذارد.

این نمایشنامه که برگزیده تولید متون سی و یکمین جشنواره تئاتر فجر نیز هست، توسط مهدی نصیری کارگردانی شده و تا 26 مردادماه  هر روز از ساعت 19:30در تماشاخانه مهر هنری به روی صحنه می‌رود. بازیگران این نمایش را محمدرضا حیدری، فریبا امینیان و رضا جوشنی تشکیل می‌دهند. همچنین طراح صحنه و لباس این نمایش را آی‌سان نوروزی و آهنگ‌سازی اثر را علی پارسا برعهده دارند.

علاقه‌مندان می‌توانند بلیت این نمایش را از سایت تیوال تهیه کنند. نمایش «این قصه را آهسته بخوان» تا ۲۶ مردادماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ در تماشاخانه مهر حوزه هنری روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها