در شرایطی که تا برگزاری نخستین اردوی آماده سازی تیم ملی تنها 19 روز باقیمانده است هنوز هیچ خبری از تمدید قرارداد کی‌روش و فدراسیون فوتبال نیست تا ابهامات در این خصوص افزایش یابد؟

فوتبال ملی در بلاتکلیفی محض!

به گزارش خبرنگار ورزشی قدس آنلاین، بر اساس برنامه زمان بندی تعیین شده از سوی کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران به منظور آماده سازی این تیم برای حضور در رقابت های جام ملت‌های آسیا، ملی پوشان ایران باید در شش مرحله اردوی آماده سازی حضور پیدا کنند تا بازیکنانی که قرار است در ترکیب تیم ملی در امارات به میدان بروند آمادگی کامل برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را داشته باشند.

 طبق اعلام فدراسیون و توافق کارلوس کی‌روش و هماهنگی به عمل آمده با سازمان لیگ قرار است مرحله اول اردوی آماده سازی تیم ملی از روز دهم تا بیستم شهریورماه برگزار شود، یعنی اینکه نوزده روز دیگر تیم ملی ایران باید نخستین اردوی خود را در تهران تشکیل دهد تا کادر فنی برنامه ریزی خود را مطابق تقویم زمان بندی شده به اجرا در بیاورد اما نکته مبهم اینجاست که هنوز سرنوشت ادامه همکاری کارلوس کی‌روش و تیم همراه او با فدراسیون فوتبال روشن نیست و به صورت رسمی قراردادی بین کارلوس کی‌روش و فدراسیون فوتبال به امضا نرسیده است!

البته مدیران فدراسیون فوتبال تاکنون بارها اعلام کردند که مشکلی برای ادامه همکاری با کارلوس کی‌روش وجود ندارد اما در عمل هیچ خبری از ادامه همکاری نیست، سه هفته از آغاز رقابت‌های لیگ برتر ایران می‌گذرد اما تاکنون خبری مبنی بر حضور اعضای کادر فنی تیم ملی مبنی بر نظارت آنها بر نحوه برگزاری بازی های لیگ برتر و تماشای مسابقات لیگ توسط آنها از سوی رسانه های گروهی منتشر نشده است!

اما با این حال مسوولان اجرایی سازمان لیگ مدعی اند طبق برنامه توافق شده مسابقات به دلیل برگزاری اردوی آماده سازی تیم ملی تعطیل خواهد شد، در برنامه مکتوب آماده سازی تیم ملی در ارتباط با این اردو آمده است:از تاریخ ۱۰ شهریور ماه اردو شروع می‌شود و تا ۲۰ شهریور با بازیکنان استقلال و پرسپولیس ادامه دارد و اردو به طور رسمی به پایان می‌رسد چرا که سرخابی پایتخت باید در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به میدان بروند. این احتمال وجود دارد که سرمربی تیم ملی بازیکنان سایر باشگاه‌ها را روزهای بیشتری در اختیار داشته باشد اما هفته هفتم لیگ برتر روز ۳۰ شهریور انجام می‌شود.

حالا این پرسش برای اهالی فوتبال و منتقدان به وجود آمده که آیا با در نظر گرفتن شرایط کنونی و عدم توافق نهایی فدراسیون فوتبال با کارلوس کی‌روش این برنامه عملیاتی خواهد شد یا همانند پیش از شروع رقابت های جام جهانی این اردو لغو خواهد شد؟ تا کارلوس کی‌روش دوباره با یک مصاحبه توفانی همه چیز را زیر سوال ببرد؟

انتهای پیام/

برچسب‌ها