بجستان _ رئیس آموزش و پرورش بجستان گفت: خبر نگار روزنامه در شهرستان با بیان اخبار درست و به موقع توانسته کمک کار تعلیم و تربیت بوده و این خدمات قابل تقدیر است.

خدمات خبر نگار قدس در بجستان به لحاظ انعکاس درست اخبار قابل تقدیر است

به گزارش خبر نگار قدس انلاین، عصر امروزحسن عزیزی رئیس آموزش و پرورش بجستان که در جمع خبر نگاران و مسئولان آموزش و پرورش شهرستان سخن می گفت باقدر دانی ازتلاشهای خبر نگار قدس و بیان واقعیتها و انتشار درست و به موقع اخبار شهرستان گفت: این روشن سازی و دقت و تلاش در انتشار بموقع اخبار گامی ارزشمند در جهت تنویر افکار بوده و کمکی بسیار ارزشمند برای امر آموزش و پرورش می باشد.

وی افزود: تعامل اصحاب رسانه با آموزش و پرورش خود تلاشی است برای تعلیم و تربیت درست فرزندان این آب و خاک و قطعا موفقیتهای این اداره پس از دبیران و معلمین که در خط مقدم آموزش هستند مرهون تلاش این عزیزان نیز می باشد.

حسن عزیزی گفت: کاستی هایی داریم ولی موفقیت های ارزشمندی هم بدست آورده ایم و نقد منصفانه و بیان کمبودها بدون حب و بقض کمک مسئولان این اداره برای ارائه خدمات مطلوبتر و بهتر خواهد بود.

مسئول آموزش و پرورش بجستان با بیان اینکه این تداوم همکاری خبر نگاران باید ادامه داشته باشد گفت: برخی کاستی ها که با قانونهای مصوب در بالا دست بوجود می آید متاسفانه به لحاظ بروز نبودن زمان و مکان مسئولان و قانون گزارانی است که سالها قبل انجام وظیفه می کرده اند ولی در حال حاظر از کلاس و مناطق دور افتاده ای مانند بجستان دور می باشند و مشکلات برایشان قابل لمس نیست.

عزیزی گفت : سربازان خط مقدم جبهه تعلیم و تربیت معلمین هستند و ما همه موفقیتها را مرهون تلاش این عزیزان در کلاس هستیم و هیچ ادعایی نداریم چند سال کسب رتبه اول امتحانات نهایی شهرستان در سطح استان و قبولی های خوب کنکور نمونه این تلاشها و خدمات و زحمات است.

وی در زمینه کمبود اعتبارات شهرستان گفت: هیچ سرانه ای برای دانش آموزان در سال گذشته نیامده و اعتبارات جاری ۱۰۰ درصد تقلیل پیدا کرده ولی با همه این وجود و اینکه مدرسه غیر انتفاعی و نمونه هم در بجستان نداریم و دانش آموزان با استعداد به شهرهای اطراف مهاجرت می کنند باز هم رتبه های خود و مقامات ارزشمند استانی را توانسته ایم کسب کنیم.

وی در حوزه معاونت پرورشی که توسط خانم اداره می شود گفت: رتبه های خوب استانی را داریم ودر قران در صدر جدول استان قرار داریم و توانسته ایم ۱۳۰۰ دانش آموز را به مسابقات استانی اعزام و نسبت به خیلی از شهرستانها که امار بالا تری دارند رتبه بهتری کسب کنیم.

رئیس آموزش و پرورش بجستان گفت:بجستان برای ساخت مکانهای آموزشی اشباع و نیاز به ساختمان ندارد و بهتر است خیرین جهت تجهیزات آزمایشگاهی و گارگاهی کمک کار فرزندان با استعداد بجستان باشند.

برچسب‌ها