قدس آنلاین: معاون تبلیغات آستان قدس رضوی گفت: شرایط و امکانات بسیاری برای تسهیل زیارت زائران و حضور آنان در حرم مطهر رضوی درنظر گرفته شده است.

ایجاد امکانات مناسب برای تسهیل زیارت زائران به حرم مطهر رضوی

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام سید جلال حسینی در دیدار با امام جمعه شهر باکو آذربایجان اظهارکرد: سفرهای زیارتی باید هدفمند و در راستای معرفت افزایی و ایجاد تحول روحی و اخلاقی باشد.

وی تاکید کرد: دشمنان امروز برای ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی و قطع ارتباط مسلمانان با قرآن و اهل بیت(ع) تلاش‌های بسیاری انجام می‌دهند و تا زمانی که این علاقه و پیوند را برهم نزنند، دست از این خصومت و دشمنی برنخواهند داشت.

حسینی با ابراز خرسندی از ارتباطات آستان قدس رضوی با مجموعه فرهنگی و دینی شهر باکو اظهار کرد: با توجه به منابع بی‌شمار آستان قدس رضوی در حوزه مکتوب و رسانه، این آمادگی را داریم تا همکاری و تعامل بیشتری با این مجموعه داشته باشیم.

معاون تبلیغات آستان قدس رضوی، آشنایی با معارف و متون دینی را یکی از نیازهای مردم کشور آذربایجان عنوان کرد و گفت: بیش از ۴۰ هزار زائر آذربایجانی در طول سال به حرم مطهر رضوی مشرف می‌شوند، اما این مطلوب نیست و مشتاقان بسیاری هستند که برای تشرف به مشهد مشکلات بسیاری دارند.

حسینی اعلام کرد: آستان قدس رضوی شرایط و امکانات بسیاری برای تسهیل زیارت زائران فراهم کرده و مأموریت دارد تا این امکانات را در اختیار مشتاقان زیارت قرار دهد.

وی بیان کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی که در پرتو عشق به اهل بیت(ع) شکل‌ گرفته، آستان قدس رضوی به یک مدل و الگوی کامل برای همگان تبدیل شده و زنجیره کاملی از فعالیت‌های پژوهشی، آموزشی و رفاهی را در اختیار همگان و به ویژه شیعیان قرار داده است.

برچسب‌ها