ساری- وزیر نیرو در حاشیه بازدید از تصفیه خانه فاضلاب ساری پاسخگوی سوالات خبرنگاران نبود و انتظار یکساعته آنان دستاورد خبری نداشت.

برنامه ای برای پاسخگویی ندارم!

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، رضا اردکانیان که برای افتتاح و بازدید از چند پروژه آب و برق به مازندران سفر کرده بود، پس از بازدید از روند اجرای مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب ساری، به سرعت از مقابل خبرنگاران دور شد و با اعلام اینکه برنامه ای برای پاسخگویی ندارم، از جواب دادن طفره رفت.

علیرغم اعلام روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران مبنی بر برنامه بازدید صبحگاهی وزیر نیرو در ساری و با وجود حضور مدیر روابط عمومی  وزارت نیرو در این سفر، وزیر نیرو پاسخگوی سوالات رسانه ها نشد.

از طریق این خبر، سوالات مان را با وزیر نیرو درمیان می گذاریم تا در مجالی مناسب، پاسخگوی مطالبات چندین ساله مردم مازندران باشد.

پروسه ۱۰ ساله آبرسانی به شهرهای گروه «الف»، برخورداری تنها ۱۳ درصد جمعیت استان از طرح های فاضلاب در حالیکه میانگین برخورداری جمعیت کشور ۴۶ درصد است، عدم بهره برداری مناسب از آب های سطحی برای آب شرب، عدم تخصیص اعتبارات لازم برای رفع فرسودگی شبکه های آب در مازندران، زمان بر شدن اختصاص اعتبارات بانک توسعه اسلامی برای طرح های فاضلاب ۵ شهر مازندران، تنش اجتماعی در مناطق بالادست ساری بدلیل مطرح شدن احداث سد فینسک در سمنان، نگرانی بابت طرح انتقال آب دریای خزر به استان سمنان، مشکلات اجتماعی در منطقه شرق مازندران بدلیل اختلافات ایجاد شده در رابطه با طرح انتقال آب سد گلورد به بهشهر، عدم بهره برداری از پروژه آبرسانی منطقه تلمادره ساری با وجود افتتاح حدود ۱۰ ساله این پروژه، عدم اختصاص اعتبارات مناسب ملی به مازندران با توجه به ازدحام حضور گردشگران در مناطق غربی استان و عدم ساماندهی آب های سطحی از پرسش های بی پاسخ خبرنگار قدس آنلاین در سفر کاری وزیر نیرو به مازندران بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها