قدس انلاین-کاهانی مقدم: کارمند یکی از بانک‌های مشهد که مبادرت به برداشت‌های غیرقانونی از تعدادی از حساب‌های دولتی کرده بود، دستگیر شد.

دستبرد کارمند بانک به حساب‌های دولتی

معاون سیاسی، امنیتی دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی با اعلام این خبر به خبرنگار ما گفت: متهم روز پنجشنبه گذشته، با هوشیاری و درایت مسئولان بانکی که در آن کار میکرد، شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شد.

قاضی حسن حیدری بدون اشاره به میزان پولی که این متهم از حسابهای دولتی برداشت کرده بود، خاطرنشان کرد: بلافاصله پس از دستگیری این فرد، تمامی وجوه برداشت شده، به حسابهای اصلی بازگردانده شد.

وی گفت: این متهم در تحقیقات و بازجوییهای اولیه اعتراف کرد که با بخشی از پولهایی که به صورت غیرقانونی برداشت کرده بود، علاوه بر خرید مقادیری سکه طلا، تعدادی از سهام یکی دیگر از بانکها را نیز به صورت الکترونیکی خریداری کرده بود.

وی همچنین مبالغی را به حسابهای شخصی انتقال داده بود که تمامی این وجوه، به حسابهای اولیه بازگردانده شد.

معاون سیاسی و امنیتی دادستان مشهد تصریح کرد که تحقیقات بیشتر از متهم دستگیر شده برای دستیابی به علل و انگیزه این اقدام و همچنین شناسایی سایر جرایم و تخلفات احتمالی او در حال انجام است.

وی تأکید کرد که دستگاههای نظارتی و مراجع قضایی با استفاده از تمامی توان و آخرین تکنولوژیها، به دقت تحرکات اینچنینی را رصد کرده و به محض مشاهده موارد غیرقانونی و مشکوک، با جدیت و قاطعیت وارد عمل شده و مانع دست درازی بزهکاران به اموال عمومی و تضییع حقوق مردم خواهند شد.

برچسب‌ها