کرج- رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم یدکی کرج از افزایش ۳ برابری قیمت لوازم یدکی در هفته های اخیر خبرداد و گفت: تاکنون تخلفی مبنی بر احتکار و اختفای لوازم یدکی در کرج مشاهده نشده است.

 لوازم یدکی داخلی رشد  ۳ برابری قیمت داشته است

سید احمد موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار قدس‌آنلاین اظهار کرد: متأسفانه باتوجه به نوسانات بازار ارز همه روزه شاهد تغییرات منفی در بازار لوازم یدکی خودرو هستیم.

وی با اشاره به آخرین وضعیت لوازم یدکی خارجی گفت: باتوجه به تغییرات آیین نامه گمرکی در بحث واردات لوازم خارجی با مشکلاتی مواجه شده‌ایم که امیدواریم جهت رفع این مشکل اقدام شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم یدکی کرج ضمن پیش بینی آینده این بازار گفت: تولیدکنندگان بسیار خوبی در داخل کشور فعالیت می‌کنند اما بدون شک در صورت عدم واردات مواد اولیه با مشکلات بیشتری مواجه خواهیم شد.

موسوی با بیان این که تخلفی در بازار فروشندگان لوازم یدکی صورت نمی‌گیرد، گفت: همه روزه گشت‌های ویژه بازرسی از سوی اتحادیه و اتاق اصناف بازار را رصد می کنند و خوشبختانه تاکنون تخلفی مشاهده نشده است.

وی در پایان تصریح کرد: با این حال از تمامی همکاران تقاضا داریم تا با رعایت انصاف حفظ حقوق مشتری را در دستور کار قرار دهند چرا که اعتقاد داریم با اتحاد جمعی شرایط نابسامان حال حاضر در بازار پایان خواهد یافت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها