قدس انلاین : دبیر هیئت فوتبال خراسان‌رضوی در مورد میزبانی مشکی‌پوشان در دیدار آتی لیگ دسته اول توضیحاتی داد.

دبیر هیئت فوتبال خراسان‌رضوی: باشگاه برای گرفتن ورزشگاه امام رضا(ع) همت کند
جواد چرمچی با اشاره به دیدار دو روز آینده تیم فوتبال مشکی پوشان در لیگ دسته اول اظهار داشت: وضعیت زمین این بازی هنوز بلاتکلیف است؛ در مشهد بعد از بازسازی زمین چمن ورزشگاه ثامن، زمین دیگری جز امام رضا(ع) و تختی نداریم و صحبت این است که شاید با شرایطی بتوان ورزشگاه امام رضا(ع) را برای این بازی گرفت.

دبیر هیئت فوتبال خراسان‌رضوی عنوان کرد: رختکن ورزشگاه تختی مناسب نیست و زمین چمن مصنوعی بدی دارد؛ تمام شرایط بستگی به باشگاه دارد که آیا همت کنند ورزشگاه امام رضا(ع) را بگیرند یا خیر؟

چرمچی بیان کرد: هر باشگاهی طبق قانون باید دو زمین چمن را معرفی کند؛ اما باشگاه مشکی‌پوشان زمینی را معرفی نکرده و بلاتکلیف هستند زیرا بسیار دیر به فکر افتادند و شرایط به‌گونه‌ای بود که تیم در لحظات آخر جمع و جور شد و حتی در قرعه کشی نیز نماینده نداشتند.

وی در پاسخ به اینکه با این شرایط وضعیت دیدار آتی مشکی پوشان چه خواهد شد گفت: امیدواریم بتوانیم ورزشگاه امام رضا(ع) را با شرایطی برای این بازی در اختیار بگیریم و در غیر این صورت ممکن است تختی میزبان باشد. البته تربت حیدریه و فریمان و قوچان نیز برای این بازی پیشنهاد شده اما تحقق آن بعید است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها