شهرکرد-معاون امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: جمع کل اعتبارات این پروژه های هزینه شده ۲۰۸ میلیارد و ۵۱۱ میلیون تومان است که از این میزان ۵۰ میلیارد و ۵۷۴ میلیون تومان ملی و ۱۵۷ میلیارد و ۹۳۸ میلیون تومان استانی می باشد.

بهره برداری از ۴۵ پروژه ملی و ۱۹۸ پروژه استانی در  در هفته دولت

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از شهرکرد، مجید نظری دهکردی روز شنبه در نشست خبری بمناسبت هفته دولت با اصحاب رسانه و مطبوعات گفت: پروژه های عمرانی و ملی قابل افتتاح و بهره برداری در هفته دولت ۲۴۳ پروژه می باشد که از این تعداد ۴۵ پروژه ملی و ۱۹۸ پروژه استانی می باشد.

وی افزود: جمع کل اعتبارات این پروژه های هزینه شده ۲۰۸ میلیارد و ۵۱۱ میلیون تومان است که از این میزان ۵۰ میلیارد و ۵۷۴ میلیون تومان ملی و ۱۵۷ میلیارد و ۹۳۸ میلیون تومان استانی است.

نظری خاطر نشان کرد: اعتبارات استانی پروژه ها شامل اعتبارات استانی، تسهیلاتی، شخصی و داخلی می باشد.

معاون امور عمرانی استانداری افزود: پروژه‌های کلنگ زنی در هفته دولت ۵۷ پروژه است که ۴ پروژه ملی و ۵۳ پروژه استانی با اعتبار برآورد شده ۲۹ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان است که از این میزان ۱۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون اعتبار ملی و ۱۸ میلیارد استانی است.

وی با اشاره به پروژه های شهرستانی گفت: پروژه های شهرستانی قابل افتتاح و بهره برداری در شهرستان اردل ۱۶ پروژه با اعتبار ۲۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان با اشتغال ۱۹ نفر، شهرستان بروجن ۲۹ پروژه با اعتبار ۲۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و اشتغال ۷۱ نفر، شهرستان بن ۸ پروژه با اعتبار ۱ میلیارد تومان، سامان ۱۹ پروژه با اعتبار ۱۶ میلیارد تومان و اشتغال زایی ۵۷ نفر، شهرستان شهرکرد ۴۷ پروژه با اعتبار ۴۵ میلیارد تومان و ۸۹ نفر اشتغال، فارسان ۲۳ پروژه با اعتبار ۳۱ میلیارد تومان و ۴۵ نفر اشتغال، شهرستان کوهرنگ ۳۳ پروژه با ۱۱ میلیارد تومان و ۷۳ نفر اشتغال، شهرستان کیار، ۲۳ پروژه با اعتبار ۷ میلیارد تومان و ۷ نفر اشتغال و شهرستان لردگان ۴۵ پروژه با ۳۸ میلیارد تومان اعتبار و ۸ نفر  اشتغال می باشد.

نظری افزود: پروژه های کلنگ زنی شهرستانی در هفته دولت در مجموع ۵۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان خواهد بود.

در ادامه احسان امانی بابادی مدیر کل دفتر فنی استانداری با اشاره به پروژه انتقال آب بن به بروجن گفت: در مجموع ۱۱۶ کیلومتر خط اصلی و مسیر نهایی تصویب شده که در ۱۲ بازه در حال پیشروی است.

امانی افزود: ایستگاه ها آبگیر این پروژه در حال حاضر ۴۸ درصد پیشرفت فیزیکی مشهود دارد و تصفیه خانه این پروژه تا کنون ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی گفت: ۷۱ درصد مسیر این پروژه لوله گذاری شده و ۱۰۰ درصد لوله مورد نیاز این پروژه سفارش داده شده که تاکنون ۸۰ درصد لوله ها وارداستان شده است.

مدیر کل دفتر فنی استانداری خاطر نشان کرد: در مجموع پیشرفت فیزیکی این طرح ۶۶ درصد می باشد که اگر مشکل آبگیر این پروژه مرتفع شود این پروژه طی ۱۰ ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها