رشتخوار - رییس کمیته امداد رشتخوار گفت:از سهم ۵ هزار واحد ی استان خراسان رضوی سهم رشتخوار در سال جاری ۹۳ واحد است که کلنگ احداث ۱۷ واحد مسکونی مدد جویان رشتخواری با همت خیرین به زمین زده شد.

کلنگ احداث ۱۷ واحد مسکونی مدد جویان تحت پوشش کمیته امداد رشتخوار به زمین خورد

مجید حسین زاده در گفت و گو با خبرنگار قدس انلاین   با ذکر این که یکی از مهمترین برنامه های این نهاد توانمندسازی خانواده های مددجو است که یکی از شاخص های اصلی آن حل مشکل مسکن است اظهار داشت :در سال گذشته نیز بیش از ۲۰ واحد مسکونی برای مدد جویان تحت پوشش این نهاد احداث شد.
ر ییس کمیته امداد  رشتخوار گفت: آغاز کار ساخت خانه برای مستمندان بیانگر این پیام بزرگ است که انقلاب اسلامی هیچگاه محرومان جامعه را فراموش نمی کند.وی  افزود: دراین ارتباط در کنار اعتباراتی که از طریق کمیته امداد به ساخت و تعمیر مسکن مددجویی اختصاص می یابد به دنبال استفاده از توان خیران مسکن ساز و عقد تفاهم نامه با سایر مجموعه های خارج از کمیته امداد هستیم.
وی  با ذکر این که اعتبار ۳ میلیاردو ۱۰۰ میلیون تومانی برای ایجاد اشتغال مدد جویان رشتخواری در سال جاری ابلاغ شده بیان کرد:در حال حاضر  بیش از ۶ هزارو ۴۰۰ نفر از خدمات کمیته امداد رشتخوار بهره مند ند  که در سال گذشته  برای ۳۷۳ نفر با اعتباری حدود  بر ۷ میلیارد تومان از محل منابع امداد برای مدد جویان تحت حمایت شغل ایجاد شده است.

حسین زاده همچین با اشاره به فعالیت حوزه  تامین جهیزیه این اداره خاطر نشان کرد :که در سال جاری علیرغم این که ۱۱ نوع عروس در نوبت دریافت جهیزیه هستند ولی با همت خیرین؛ کمیته امداد و سپاه پاسداران و استان قدس ۶۹ سری جهیزیه بین نوعروسالن توزیع شده است.

وی با  اشاره به محدودیت منابع دولتی یاد آور شد :در حال حاضر ۱۹۴ یتم این شهرستان نیازمند حامی بیشتر هستند و ۲۳۶ فرزند محسنین داریم که توجه خیرین را می طلبد.

وی نیز از  جمع آوری ماهیانه ۲۰ میلون تومان صدقه و ۴۸۰ میلیون تومان زکات در این شهرستان در سال جاری خبر داد

برچسب‌ها