بعد از برد دشوار بایرن مونیخ در اولین بازی خود در جام حذفی آلمان که با نتیجه‌ی ۱-۰ در مقابل تیم گنام دروخترزن- آسل بدست آمد روزنامه‌ی بیلد به تحیل این بازی پرداخته.

مشکل بایرن مونیخ با تیم‌هایی که اتوبوسی دفاع می‌کنند

به گزارش قدس آنلاین، بیلد معتقد است کوواچ سرمربی بایرن این بازی را به هیچ وجه دست‌کم نگرفته بود چرا که از ابتدا با یازده نفری به میدان رفت که در روزها و هفته‌های اخیر به نظر می‌رسید بازیکنان فیکس مورد نظر او هستند. اما در جریان بازی هر وقت دوربین روی کوواچ رفت او راضی به نظر نمی‌رسید. کوواچ جدی و متعهد از اینکه بازیکنانش رقیب را دست‌کم گرفته بودند ناراحت بود.


دیروز به نظر می‌رسید مشکل بایرن با تیم‌هایی که جلوی دروازه‌شان اتوبوس پارک می‌کنند همچنان باقی است. برای بایرن فرقی نمی‌کند حریفش چه سطحی داشته باشد یا از کدام لیگ باشد. بایرنی‌ها قاعدتاً امسال هم با تیم‌هایی که اتوبوسی دفاع می‌کنند مشکل خواهند داشت. خط حمله‌ی بایرن در مقابل مدافعینی که حتی فوتبالیست حرفه‌ای نبودند ضعیف بود و از خلاقیت نشانه‌ای نداشت. بایرن ۹۹درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت ۱۱ کرنر زد و ۲۷ شوت روانه کرد ولی تنها توانست ۶ شوت به سمت دروازه‌ی حریف شلیک کند. بایرن ممکن بود نیمه‌ی اول را با نتیجه‌ی شکست ۱-۰ ترک کند چرا که بهترین فرصت گلزنی نیمه‌ی اول نه متعلق به بایرن بلکه متعلق به حریف گمنامش بود.


در دقیقه‌ی ۷۳ بازی گزارشگر آلمانی در توضیح لواندوفسکی گفت او تا اینجا عملاً فقط در بازی حضور داشته. این را می‌توان درباره‌ی کل تیم و تمامی بازیکنانش تعمیم داد. تنها بازیکنی که این توصیف برازنده‌اش نخواهد بود فرانک ریبری است. او در طول بازی با جدیت و تعهد دوید و تلاش کرد و روی گل بایرن هم یکی از مهمترین عوامل خلق فرصت گلزنی و در نهایت پیروزی بایرن بود.


تنها نکته‌ی مثبتی که می‌توان از نمایش بایرن در این بازی استخراج کرد دو تعویض اواخر بازی و به میدان آمدن گورتزکا و کومان بود. این دو با ورود به میدان دینامیک بازی را تغییر دادند تا به کوواچ نشان دهند شاید روی نیمکت ترکیب بهتری از آنچه به عنوان ترکیب اصلی تیمش در ذهن دارد، در اختیار داشته باشد.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها