استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: همه برای یک دفاع مقدس رفتند و می‌دانستند که احتمال برگشتشان کم است اما رفتند و خودشان راه آزادگی را انتخاب کردند.

آزادگان راه آزادگی را از بدو ورود به جبهه‌ها انتخاب کردند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از شهرکرد، اقبال عباسی شامگاه یکشنبه در حاشیه مراسم تجلیل از آزادگان شاغل و بازنشسته استانداری و واحدهای تابعه گفت: تصور همه مردم از آزادگی و آزاده بودن یعنی آزاد شدن پس از اسارت است اما آزاده و آزادگی مربوط به همان روزی است که این عزیزان تصمیم به رفتن جبهه گرفتند.

وی افزود: کسانی که از تمامی مادیات و تعلقات دنیوی گذشتند و به جبهه رفتند همان زمان آزاده شدند.

عباسی در ادامه با اشاره به اینکه آزادگان در دوران اسارت هر روز شکنجه شدند و هر روز شهید شدند گفت: همه برای یک دفاع مقدس رفتند و می‌دانستند که احتمال برگشتشان کم است اما رفتند و خودشان راه آزادگی را انتخاب کردند و اگر آزادگان، ایثارگران و شهدا آن روز نمی‌رفتند برای مقابله با دشمن امروز هیچکس اینجا نبود و مشخص نبود چه بر سر نظام و کشور می آمد.

استاندار با اشاره به تلاش‌های دشمن در برابر جمهوری اسلامی افزود: دشمن در همان اوایل انقلاب ترسید که اگر حکومت جمهوری اسلامی موفق شود تبدیل به یک الگوی واقعی در کل منطقه می‌شود بنابراین جنگ ۸ ساله را به راه انداخت و دو کشور همسایه را مقابل هم قرار داد.

وی تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی در برابر تمامی تهدید ها با تمام قدرت و قوا ایستاده و دشمن با وجود صدور ۷ قطعنامه علیه ایران و اجرای تحریم های هفت گانه علیه ایران ، نتوانسته به اهداف و مقاصد خود برسند.

عباسی با اشاره به مشکلات داخلی کشور گفت: یکی از مشکلات عدم رخداد توسعه و رونق واقعی است و اگر پیشرفت، توسعه، رشد، رونق و رضایت در جامعه نباشد باعث می شود پایه های حکومت ضعیف شود.

استاندار تاکید کرد: نباید اجازه دهیم هیچکس ناامیدی را در جامعه تزریق کند و ناامید کردن مردم عامل سست شدن پایه های جامعه و حکومت می شود.

وی با اشاره به تبلیغات منفی و مخرب در فضای مجازی گفت: قطعاً دولت با افراد فاسد و متخلف در بدنه دولت شدیدترین برخورد را خواهد کرد، اما اینکه تعداد بسیار محدودی در یک وزارتخانه یا دستگاه‌های دیگر فاسد باشند دلیل این است که کل آن مجموعه فاسد است، این تصور بسیار غلطی است که دشمنان و معاندان نظام و دولت در فضای مجازی به راه می‌اندازند.

عباسی در ادامه با اشاره به مشکلات موجود در استان گفت: مشکل اصلی استان مشکل آب و بیکاری در استان است که اگر همدلی، یکدلی و صداقت بین گروه‌ها و شخصیت‌ها در جامعه نباشد مشکلات استان حل نخواهد شد.

استاندار با اشاره به نرخ مشارکت ۴۴ درصدی در استان افزود: استان چهارمحال و بختیاری بیکارترین استان کشور نیست بلکه بالاترین نرخ مشارکت را در بین استان‌های هم رده خود دارد پس در این شرایط همکاری،همدلی و همراهی بین مردم و مسئولین را می طلبد تا بتوان تا حدی از مشکلات استان کاسته شود.

شایان ذکر است در پایان این مراسم از ۱۸ نفر از کارکنان آزاده و ایثارگر استانداری و واحدهای تابعه تجلیل بعمل آٖمد. 

انتهای پیام/

برچسب‌ها