رئیس اتحادیه آرایشگران زنانه کرج گفت :انجام تتو یا همان خالکوبی در آرایشگاه‌های کرج غیرقانونی است و در صورت مشاهده با متخلف برخورد جدی می‌شود.

انجام تتو در آرایشگاه‌ها غیرقانونی است

سهیلا کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: تخلف در هر سازمانی وجود دارد و در این صنف هم شاهد آن هستیم.

 وی ادامه داد: در حال حاضر دغدغه ما نرخ‌هایی است که باعث جریمه شدن اعضا می‌شود چرا که کار ما هنری محسوب می‌شود و نرخ  ثابتی ندارد ولی با این وجود ما روی تمام نرخ‌ها نظارت داریم.

کاظمی در ادامه تصریح کرد: در گذشته نرخ‌ها به صورت شناور و رقابتی بود، هر شخصی نرخ خودش را دریافت می‌کرد و مردم هم هر جایی که دوست داشتند می‌رفتند اما با توجه به قوانین جدید نرخ ها باید تابع شرایط موجود در جامعه باشند.

رئیس اتحادیه آرایشگران زنانه کرج با اشاره به میزان اخذ مالیات در مناطق مختلف بیان کرد : میزان مالیات در هر کدام از مناطق این استان متفاوت است و بیشتر درآمدها در این صنف صرف پرداخت مالیات و دارایی می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: در خصوص تخلفات همکاری های لازم را داشته‌ایم اما تخلفاتی وجود دارد که نمی‌توان ازآنها گذشت مانند ورود حیوانات به سالن‌ها که قابل اغماض نیست و تعزیرات به شدت با این موضوع برخورد می‌کند.

کاظمی با بیان اینکه کار ما در حیطه صورت و مو و آرایش دائم است و هیچ ارتباطی به کارهای پزشکی و لوازم آرایشی نداریم، گفت: ۵ بازرس  در سطح شهر وجود دارند که هرگونه تخلفی را گزارش می‌دهند.

 وی تعداد  آرایشگاه بی جواز را ۲ هزار عدد عنوان کرد وگفت: ۱۳۰۰ آرایشگاه با جواز و ۲۰۰ مجوز آرایشگاه در دست اقدام داریم.

رئیس اتحادیه آرایشگران زنانه کرج در پایان با توجه به شرایط خانم‌هایی که در این حوزه مشغول به کارند، گفت: با درست شدن نرخ، شرایط بهتری پیدا می‌کنند و کارفرماها باید به گونه‌ای عمل کنند که تأمین اجتماعی بتواند آنها را بیمه کند.  

انتهای پیام/

برچسب‌ها