نماینده مردم درگز در مجلس شورای اسلامی گفت: یک سری استثنائاتی در قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان در ادارات دولتی گذاشته شده است، به‌طوری که به تشخیص دولت مشاغل حساس که به احتمال زیاد استانداری، فرمانداری و برخی مشاغل دیگر را شامل می‌شود.

استانداران از قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان استثناء شده‌اند

عبدالله حاتمیان در گفت‌وگو با خبرنگار قدس آنلاین گفت: یک سری استثنائاتی در قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان در ادارات دولتی گذاشته شده است، به‌طوری که به تشخیص دولت مشاغل حساس که به احتمال زیاد استانداری، فرمانداری و برخی مشاغل دیگر را شامل  می‌شود، مشمول این قانون نمی‌شوند، به همین خاطر استاندار خراسان رضوی در سمت خود حضور خواهند داشت.

نماینده مردم درگز در مجلس شورای اسلامی افزود: با اجرا شدن این قانون در سازمان‌های دولتی حداقل 10 هزار فرصت شغلی در کشور ایجاد می‌شود به‌همین خاطر انتظار داریم هرچه سریع‌تر این قانون تایید و اجرا شود تا بدنه اجرایی کشور از نیرو و انرژی جوانان بهره‌مند شود.

وی تصریح کرد: رئیس جمهور نیز در تاریخ ششم شهریورماه در مجلس حاضر می‌شود  و به سوالات نمایندگان پاسخ می‌دهد، اگرچه انتظار داشتیم که رئیس جمهور بدون اینکه مواردی نظیر سوال از ایشان مطرح شود به مجلس می‌آمدند و مسائل کشور را با نمایندگان مطرح می‌کردند.

حاتمیان با بیان اینکه به نظر اکثر نمایندگان جلسه سوال از رئیس جمهور باید غیرعلنی باشد؛ بیان کرد: نظر اکثر نمایندگان این است که بعد از جلسه سوال از رئیس جمهور موارد در اختیار رسانه‌ها و مردم قرار گیرد، زیرا باید هزینه این جلسه برای سیاست داخلی و خارجی کشور حداقل باشد.

نماینده مردم درگز در مجلس شورای اسلامی افزود: از طرفی مردم در انتشار مطالب در فضای مجازی دقت لازم را داشته باشند، زیرا نشر برخی مطالب جزئی در شرایط فعلی که در جنگ اقتصادی قرار داریم هزینه‌های بسیاری را برای کشور ایجاد می‌کند و باعث خدشه‌دار شدن اعتماد عمومی می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها