ناصر موسوی لارگانی اظهار داشت: گلایه‌های مردم نشان دهنده این است که حقیقتاً دولت به فکر مشکلات اقتصادی مردم و معیشت نیست. مردم از دولت انتظار دارند کابینه را ترمیم کند و تغییراتی در آن داشته باشد تا کار به استیضاح وزرا کشیده نشود.

اقدامات مجلس و دولت زیر ذره بین مردم/ فروشندگان و تولیدکنندگان ترس افزایش لحظه‌ای قیمت‌ها را دارند

قدس آنلاین - مینا افرازه: سید ناصر موسوی لارگانی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی «قدس آنلاین» با انتقاد از عملکرد دولت و مجلس شورای اسلامی در خصوص مشکلات اقتصادی  از جمله نابسامانی‌های ارزی، اظهار داشت: این روزها اقدامات مجلس و دولت زیر ذره بین مردم قرار دارد. تلفن‌های متعددی از مردم داشتیم که از رفتار این روزهای نمایندگان مجلس انتقادات زیادی دارند و عنوان می‌کنند که مجلس باید به مسائل اساسی کشور ورود کند.  

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: گلایه‌های مردم نشان دهنده این است که حقیقتاً دولت به فکر مشکلات اقتصادی مردم و معیشت نیست و تنها درصدد رسیدگی به مسائل غیر ضروری همچون اصلاح وزارتخانه‌ها است. همچنین مردم انتظار داشتند زمانی که التهابات بازار پیش آمد مجلس برنامه‌های خود را تعطیل کرده و همه طرح‌ها و لوایح خود را کنار بگذارد و روی موضوعات ارزی یا معیشت مردم برنامه‌ریزی کند اما متأسفانه اقدام مهمی را شاهد نبودیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: مردم از دولت انتظار دارند کابینه را ترمیم کند و تغییراتی در آن داشته باشد تا کار به استیضاح وزرا کشیده نشود اما رئیس جمهور تنها به تغییر رئیس کل بانک مرکزی اکتفا و تغییرات بعدی را رها کرد.

لارگانی ادامه داد: دولت برای خروج از وضعیت کنونی باید تغییرات جدی در ساختار خود بدهد. دولت اگر می‌خواهد اقتصاد کشور از وضعیت نابودی و فروپاشی نجات پیدا کند باید بدنه دولت را کوچک‌تر کند و به برنامه‌ریزی و اقتصاد مقاومتی روی بیاورد.

وی گفت: در حال حاضر قدرت خرید مردم بسیار پایین آمده است. فروشندگان و تولیدکنندگان ترس افزایش لحظه‌ای قیمت‌ها را دارند و عنوان می‌کنند که اگر جنسی را بفروشند ممکن است یک ساعت بعد قیمت‌ها افزایش یابد و آنها عملا نمی‌توانند جایگزین اجناس فروخته شده را به مغازه خود برگردانند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها