هافبک میانی تیم فوتبال استقلال تاکید کرد برای رسیدن به پیروزی برابر السد باید راه نفوذ هافبک های قدرتمند این تیم را ببندند.

علی کریمی: السد را خیلی خوب آنالیز کردیم

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، علی کریمی که به همراه شفر در نشست خبری قبل از دیدار روز دوشنبه استقلال برابر السد شرکت کرده بود در این مورد گفت: سال گذشته خیلی زحمت کشیده شد تا استقلال به این مرحله برسد.

وی با اشاره به اهمیت حضور در این مرحله گفت: فرصت خیلی خوبی است که بجنگیم و با تمام توانمان برای رسیدن به پیروزی تلاش کنیم و راهی مرحله بعد شویم. 

هافبک استقلال تهران اظهار داشت: آنها را خیلی خوب آنالیز کردیم. هافبک های فوق العاده قوی مثل ژاوی و گابی را در کنار یک بازیکن کره ای دارند که کار را سخت می کنند. اما باید راه نفوذ آنها را ببندیم. امیدوارم هوادارانمان بیایند تا در حضور آنها با انگیزه بالایی بجنگیم تا راه صعود را هم هموار کنیم.

کریمی درباره مصدومیتش افزود: ماه‌های گذشته مصدومیتی داشتم که باعث شد تمرینات ابتدایی بدنسازی را از دست دهم. با این وجود از هفته اول در استقلال بازی کردم و اکنون هم شرایط آرمانی دارم.

هافبک استقلال درباره عملکرد ضعیف استقلال در هفته های اخیر و نگرانی هواداران این تیم تصریح کرد: نگرانی‌ها طبیعی است اما دیدید که خوب بازی کردیم ولی نتوانستیم به گل برسیم. السد از تیم‌های خوب آسیاست و ما تمام توان خود را خواهیم گذاشت تا برنده این بازی باشیم.  امیدوارم خوش شانس هم باشیم.

کریمی در واکنش به اینکه امید ابراهیمی به گفته شفر فرمانده استقلال بود و آیا می‌تواند در کنار فرشید باقری مقابل ستاره‌های السد قطر صف‌آرایی کند تصریح کرد: امید یکی از بازیکنان خیلی خوب فوتبال ایران است و برای استقلال زحمات زیادی  کشید بود. من هم امسال به استقلال اضافه شدم و با مصدومیتی که داشتم از هفته اول هم بازی کردم. تلاش کردم به تیم هم کمک کنم و در آینده این تلاش را دو برابر می‌کنم تا بتوانیم به پیروزی برسیم.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها