یزد- طی ۴۰ سال گذشته ده هزار و ۲۰۴ نفر از اقشار نیازمند جامعه شامل شش هزار و ۶۳۲ سرپرست خانوار (بیمه‌شده اصلی) و سه هزار و ۵۷۲ نفر بیمه‌شده تبعی از خدمات بیمه خدمات درمانی کمیته امداد استان یزد بهره‌مند شدند.

اختصاص ۳۱ میلیارد تومان برای درمان مددجویان یزدی

به گزارش قدس آنلاین-یزد؛ معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان یزد با بیان اینکه طی ۴۰ سال گذشته ۳۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای بهداشت و درمان مددجویان تحت حمایت هزینه شده است، گفت: کمیته امداد استان به‌منظور بهره‌مندی مددجویان از خدمات درمانی با ۱۳۷ بیمارستان، درمانگاه، داروخانه، پزشک عمومی و متخصص، دندان‌پزشک و مرکز تشخیصی و درمانی قرارداد منعقد کرده است و این همکاری همچنان ادامه دارد.

محمدحسین جمال پور گفت: رسیدگی به امور درمانی و بیمه‌ای جامعه تحت حمایت ازجمله اقدامات مهم حمایتی این نهاد است و ارائه خدمات درمانی به مددجویان در سرفصل‌های مختلفی ازجمله پرداخت هزینه‌های دارو، خدمات تشخیصی، بستری، دندانپزشکی، آزمایشگاه، بستری، پاراکلینیک، نگهداری بیماران، هزینه سفر و اقامت، لوازم پزشکی، کمک به ارتقای شاخص‌های بهداشتی نیازمندان و خدمات درمانی بیماران خاص انجام می‌شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان یزد بیان کرد: طی ۴۰ سال گذشته ده هزار و ۲۰۴ نفر از اقشار نیازمند جامعه شامل شش هزار و ۶۳۲ سرپرست خانوار (بیمه‌شده اصلی) و سه هزار و ۵۷۲ نفر بیمه‌شده تبعی از خدمات بیمه خدمات درمانی کمیته امداد استان یزد بهره‌مند شدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع تأمین مسکن برای مددجویان تحت حمایت اشاره کرد و گفت: کمیته امداد استان تأمین مسکن مددجویان و نیاز به سرپناه و محلی امن برای آسایش و گذران زندگی را همواره مدنظر قرار داده است و در کنار سایر فعالیت‌های خود در این خصوص خدمات مختلفی را به جامعه تحت حمایت ارائه کرده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان یزد افزود: ۴۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای ساخت، خرید، تعمیر، بازسازی و انشعابات ۳۱ هزار و ۷۲۱ منزل مسکونی مددجویی طی۴۰ سال گذشته هزینه شده است که چهار هزار و ۷۹۷ ساخت و خرید و ۲۶ هزار و ۹۲۴ مورد تعمیر، بازسازی و انشعابات بوده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها