شجاعت مثال زدنی رزمنده یمنی در مقابل تروریست‌های القاعده + فیلم

به گزارش قدس آنلاین، یکی از رزمندگان یمنی به تنهایی و با شجاعتی بی نظیر به صفوف تروریست‌های القاعده که رژیم سعودی آنها را برای جنگ با ارتش و کمیته‌های مردمی یمن اجیر کرده است، حمله ور شد و صحنه‌هایی مثال زدنی از ایمان و اعتماد به نفس رزمندگان یمنی را به تصویر کشید. 

ستاد تبلیغات جنگ یمن صحنه‌هایی از جنگ در جبهه الناطع در البیضاء منتشر کرد. طرف حمله کننده، تکفیری‌هایی از گروه تروریستی القاعده بودند که به نیروهای متجاوز پیوسته‌اند. 

این عناصر به دو تن از نیروهای ارتش ملی و کمیته‌های مردمی یمن حمله کردند که موقعیت آنها از چند طرف محاصره شده بود، اما در این اوضاع، سنگ به سلاحی کشنده تبدیل شد. 

همان طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید دو تن از نیروهای ارتش ملی و کمیته‌های مردمی یمن در رویارویی با حدود ده تا ۲۰ تن از مزدوران قرار گرفتند در حالی که موقعیت آنها در محاصره بود. یکی از دو رزمنده یمنی سلاح در دست داشت در حالی که دیگری که سلاحی نداشت با پرتاب سنگ، دوست خود را پوشش می‌داد و از او حمایت می‌کرد. این درگیری‌ها تا آنجا ادامه یافت که فردی که سلاح در دست داشت، به شهادت رسید.

از سوی دیگر، این نیروی ارتش ملی و کمیته‌های مردمی یمن با پرتاب سنگ، موجب وحشت شدید مزدورانی شد که تصور کردند سنگ‌ها بمب‌های دستی هستند و برخی از آنها در انتظار منفجر شدن بمب‌ها مخفی شدند. در همین حال، یکی از مزدوران چنان رفتار کرد که گویی به علت اصابت ترکش سنگ‌ها به شدت زخمی شده است!

در سمت راست تصویر، رزمنده بی دفاع یمنی، در این نبرد تنها شده بود و پس از شهادت دوستش، بی سلاح بود. وی برای برداشتن سلاح دوستش و کامل کردن رویارویی تلاش کرد. برای این کار همچنان از سنگ‌ها همچون بمب‌هایی استفاده کرد تا مزدوران را متفرق کند و به پیکر دوست شهید خود نزدیک شود و سلاح وی را بردارد؛ اما سلاح، دیگر قابل استفاده نبود. این نیروی یمنی به سرعت به سمت جسد یکی از عناصر مزدوران رفت، سلاح او را برداشت و به سمت دیگر مزدوران که دوست وی را به شهادت رساندند، تیراندازی کرد. 

در لحظات سخت و در اوج نبرد، ایمان این نیروی یمنی همچون سلاحی موثر بود. این نیروی یمنی با کاری که تعجب برانگیز است و ایمان آدمی را تقویت می‌کند، به سمت کسانی که خداوند در دل آنها ترس انداخته است، سنگ پرتاب کرد. 

به گفته کسانی که این صحنه‌ها را از نزدیک دیده‌اند، این تصاویر نمونه‌ای از لطف و حمایت خداوند از نیروهای یمنی است که روزانه در جبهه‌های زیادی دیده می‌شود.

برچسب‌ها