همدان - به مناسبت هفته دولت مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی قبادی در محور همدان-اسدآباد به بهره برداری رسید.

بهره‌برداری از یک مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی

قدس آنلاین- در آیین افتتاح مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در همدان سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای این استان خطاب به مالک این مجموعه خدماتی رفاهی اظهار داشت: آنچه که موجب پیشرفت کار شما می شود کیفیت مطلوب کار است.

وی با اشاره به اینکه احترام به مشتری و استفاده از نیروهای آموزش دیده در این مجموعه باید حرف اول را بزند، افزود: برند کاری شما ارائه خدمت به مردم است و وجود اینن افراد از سرمایه و آبروی شما حمایت می کند.

مصطفی پناهنده ابراز امیدواری کرد امیداست نام این مجتمع عجین با خدمتگذاری صادقانه و سلامتی باشد.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در ادامه با اشاره به اینکه این مجتمع با احداث فضاهای خدماتی برای ۳۰ نفر اشتغالزایی کرده است، یادآور شد: مجتمع قبادی با ۳۸ میلیارد ریال آورده شخصی و ۳ هزارو ۸۰۰ میلیون ریال هزینه دولتی احداث شده که دارای امکاناتی شامل رستوران، سرویس بهداشتی، نمازخانه، کارواش، تعمیرگاه، فروشگاه، جایگاه گازوئیل و بنزین، اقامتگاه رانندگان، فضاهای اداری و فضای بازی کودکان است.

وی در ادامه امنیت، استراحت مسافران و رانندگان و رسیدگی به مسائل فنی خودرو را از جمله مزایای احداث این مجتمع‌ها عنوان و خاطرنشان کرد: هم اکنون در استان همدان ۲۷ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی فعالیت می کند که دو مجتمع در هفته دولت افتتاح می شود و چهار مجتمع دیگر نیز به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها