همزمان با ایام دهه ولایت مراسم جشن ازدواج آسان ۱۵۰ زوج تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) تربت جام با حضور دستیار ویژه رئیس جمهوری در حقوق شهروندی در این شهر برگزار شد.

جشن ازدواج آسان ۱۵۰زوج تحت پوشش کمیته امداد در تربت جام

به گزارش قد س آنلاین، شهیندخت مولاوردی دستیار ویژه رئیس جمهوری در حقوق شهروندی در برگزاری جشن ازدواج آسان ۱۵۰زوج تحت پوشش کمیته امداد در تربت جاماین مراسم گفت: زن و شوهر باید با فائق آمدن بر نفس و منیتها و مشارکت، پایداری خانواده را حفظ کنند و حقوق و جایگاه خود را در خانواده با حفظ ارزشها نگه دارند و باید در این میان وظایف و اختیارات هر دو مورد احترام قرار گیرد.

مشاور استاندار خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: مزدوجان زندگی مشترک خود را بر پایه موفقیت و ایمان آغاز می کنند و مرد و زن باید در ادامه مسیر زندگی خود منیتها را کنار بگذارند.

دکتر سیدجواد حسینی افزود: ارتباط سالم بین دو زوج جوان موجب تربیت فرزندان صالح و داشتن یک زندگی با آرامش خواهد شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) تربت جام هم گفت: با پایان رسیدن این مراسم ازدواج هم اینک هیچیک از زوجهای جوان تحت پوشش این نهاد در شهرستان تربت جام در نوبت دریافت جهیزیه قرار ندارند.

محمد شاکری افزود: برای ایجاد اشتغال پایدار به هر کدام از زوجهای جوان که متقاضی دریافت تسهیلات باشند مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال به صورت چهار درصد اعطا خواهد شد. در پایان این مراسم به هر یک از زوجهای جوان مبلغ ۲۵ میلیون ریال وجه نقد اهدا شد. ۱۱ هزار خانوار و با جمعیت ۲۶ هزار نفر از خدمات حمایتی کمیته امداد در شهرستان تربت جام استفاده می کنند. تربت جام در فاصله ۱۶۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

منیع :صدا و سیما

انتهای خبر/

برچسب‌ها