قزوین_ مسوول سازمان بسج سازندگی استان قزوین گفت: سپاه و بسیج همواره با مردم همراه است.

سپاه و بسیج همواره با مردم همراه است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حمیدرضا الله بداشتی در نشست خبری روز چهارشنبه در سازمان بسیج رسانه استان قزوین ضمن تبریک هفته دولت اظهار داشت: امروز رسانه بزرگترین و کارآمدترین عنصرنظامی یک جامعه بوده و رسانه بسیار مهم است‌ و میتواند رسالت خود را در برابر دشمن انجام دهد.

وی افزود: امروز دشمنان با استفاده از ابزار رسانه کمر همت برای فروپاشی نظام جمهوری اسلامی و ناامید کردن مردم از ادامه مسیر انقلاب بسته‌اند و در یک جنگ نابرابر اقتصادی و روانی توطئه‌های خود را عملیاتی می‌کند و آنها امروز آن چیزی که نظام و انقلاب خواهد پیش می رود و انتظار می رود رسانه ها در این زمینه تلاش کنند.

مسوول سازمان جهاد سازندگی قزوین گفت: نظام جمهوری اسلامی به‌ واسطه رهبری حکیم و قدرتمند و پای‌کار بودن ملت در برابر این توطئه‌ها پایدار خواهد بود و رسانه‌های انقلابی نیز می‌توانند با انعکاس اخبار امیدبخش و نقدهای تأثیرگذار بر حل هر چه بیشتر مشکلات جامعه یاری رساند؛ امروز فشارهای بیرونی به جامعه گسترش یافته و دشمن در تلاش برهم زدن این نظام و ناکارآمد جلوه دادن آن است.

اله بداشتی یادآورشد: سپاه و بسیج از اوایل انقلاب تا امروز به دنبال حفظ دستاوردهای انقلاب بوده است و در این زمینه فعالیت های مختلفی از سوی این نیروها دنبال می شود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی گام‌به‌گام در مقابله با خناس‌ها و بدخواهان انقلاب ایستاده و پیچ‌های تندی را پشت سر گذاشته‌اند، یادآورشد: دشمن از ابتدای تاسیس نهاد انقلابی دشمنی هایش را ارائه داد و در این زمینه جنگ و تحریم هایی را ایجاد کرد تا انقلاب شکل نگیرد و امروز شاهد آن هستیم که انقلاب با تمام بدخواهی ها این روند را درنویده است.

مسوول سازمان بسیج سازندگی استان قزوین گفت: سپاه و بسیج همواره با مردم بوده و مردم پایه و با مردم است و امروز تمام قد ایستاده است که این حضور در مناطق کمتر توسعه یافته بیشتر است و  مردم امروز باید آگاهی داشته باشند که افرادی هستند که دلشان برای آنها می تپد.

اله بداشتی با اشاره به یک اقدام جهادی برای خدمت رسانی به مردم توسط بسیج و سپاه با عنوان «همایش خدمت رسانی محمدرسوال الله» گفت: ۱۵۰ گروه جهادی سازماندهی شده در ۷ شهرستان با 20 قشر بسیج و نیروهای سپاه در سطح استان و مدیریت جهادی و همراهی معاونان سپاه دستگاه های اجرایی برای به نمایش درآوردن و ارائه خدمات به مناطق حاشیه نشین و نواحی منفصل برگزار می شود.

وی اضافه کرد: ارائه خدمات معیشتی، سلامت، آموزشی، کارآفرینی و اشتغال، ارائه وام‌های کم‌بهره، توانمندسازی، برگزاری اردوها و خیمه‌های فرهنگی حاضر در این طرح درنظرگرفته شده است؛

مسوول سازمان بسیج سازندگی استان قزوین خاطرنشان کرد: ۱۵۰ گروه جهادی ساماندهی شده در قالب اردوهای یک، سه، هفت و 10 روزه با برنامه های کوتاه مدت میان مدت و بلندمدت برگزار می شود.

اله بداشتی یادآور شد: بنا داریم خدمات اجتماعی و مردم داری را به دست مردم برسانیم و روح امید را بر آنها بدمیم و نشان دهیم در کنار مردم خواهیم بود.

مسوول سازمان بسیج سازندگی استان قزوین افزود: بسته های حمایتی با همکاری کمیته امداد از طریق گروه های جهادی در اختیارخانواده های نیازمند قرار می گیرد.

وی گفت: همچنین توانسته ایم چالش های کشور و استان از جمله بحران آب را بررسی کنیم و تعدادی پروژه در قالب طرح کرامت انجام داده ایم و بنا داریم از ظرفیت گروه جهادی استفاده کنیم.

مسوول سازمان بسیج سازندگی استان قزوین خاطرنشان کرد: پروژه های راه های روستایی، اقتصاد مقاومتی و پروژه های عمرانی، آب کشاورزی و پروژه های عام المنفعه را با همکاری دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان اجرایی می کنیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها