رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس طی دیدارهایی با رهبران گروه های فلسطینی در غزه، آخرین تحولات پرونده آشتی ملی و آتش بس در نوار غزه و تلاش های صورت گرفته در این زمینه را با آن ها مورد بحث و بررسی قرار دادند.

دیدار رهبران حماس با گروه های فلسطینی برای بررسی آشتی ملی و آتش بس

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، رهبران این جنبش دیروز چهارشنبه با رهبران گروه های فلسطینی از جمله جهاد اسلامی، گروه های مقاومت و جنبش تحرک ملی دیدار کردند.

در این دیدارها، در مورد آخرین تحولات سیاسی فلسطین، راه های تحقق وحدت ملی و اقدامات و تلاش های صورت گرفته تحت نظارت مصر برای تثبیت آرام سازی اوضاع در نوار غزه طبق توافق آتش بس ۲۰۱۴ بحث و گفتگو شد.

حماس همچنین راه های مقابله با طرح صلح آمریکا موسوم به معامله قرن و پیامدهای آن و اهمیت ادامه تظاهرات های بازگشت به منظور تحقق اهداف ملی آن را با رهبران گروه های فلسطینی بررسی کرد.

در این دیدار از طرف جنبش حماس یحیی سنوار، خلیل حیه، صلاح بردویل، سهیل هندی و شماری دیگر از رهبران این جنبش حضور داشتند.

محمد هندی نیز ریاست جنبش جهاد اسلامی را برعهده داشت و جمیل علیان، خالد بطش، خضر حبیب و احمد مدلل از دیگر اعضای این جنبش بودند.

گروه های مقاومت فلسطین نیز که در این دیدارها حضور داشتند عبارت بودند از: خالد ابو هلال دبیرکل جنبش آزادگان، حمد ابو نصیره از رهبران کمیته های مقاومت مردمی، لؤی قریوتی از رهبران جبهه خلق فرماندهی کل، نائل ابو عوده از جنبش مجاهدین، خالد ازبط از جنبش مقاومت مردمی، محیی الدین ابو دقه از جنبش صاعقه، جمال بطراوی از جبهه مبارزه مردمی و عائد یاغی، عبدالله ابو عطا، مازن زقوت و جمال رزی از جنبش تحرک ملی.

منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین

انتهای پیام/

برچسب‌ها