تولیت آستان قدس رضوی گفت: مجلس و نمایندگان آن، واقعاً باید صدای مردم بوده و در عمل به‌دنبال تأمین منافع آنها بدون ملاحظه هیچ حزب و جناحی باشند.

مجلس باید صدای مردم و به‌دنبال تأمین منافع ملت بدون ملاحظات جناحی باشد

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در دیدار با اعضای کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گرانی و دغدغه معیشت بخش‌ زیادی از مردم را دچار مشکل کرده است؛ گفت: بنده به‌عنوان خادم حضرت امام رضا علیه‌السلام بی‌واسطه با مردم ارتباط دارم و مشکلات آنها را لمس می‌کنم، شما نمایندگان محترم نیز در حوزه‌های انتخابیه خود از نزدیک شاهد گلایه‌های مردم هستید.

تولیت آستان قدس رضوی افزود: مجلس و نمایندگان آن، واقعاً باید صدای مردم بوده و در عمل به‌دنبال تامین منافع آنها بدون ملاحظه هیچ حزب و جناحی باشند.

وی تأکید کرد: همه ارکان کشور برای حل مشکلات معیشتی مردم وظیفه دارند اما نقش اصلی برعهده دولت است، حجم اختیارات و امکاناتِ در اختیار دولت در عرصه اقتصاد بی‌بدیل است، حتی عملکرد بخش خصوصی نیز تابعی از سیاست‌ها و عملکرد دولت است.

رئیسی با طرح این سؤال که چرا باید مردم هر روز شاهد تلاطم و آشفتگی در بازار باشند؟؛ ادامه داد: توقع مردم و فعالان اقتصادی از دولت، تدوین یک نقشه راه جامع و باثبات است.

عضو مجلس خبرگان رهبری رویکرد اقتصادی آستان قدس رضوی را توجه ویژه به سرمایه‌گذاری در بخش‌هایی همچون صنعت دارو دانست که منافع آن مستقیماً برای مردم است.

وی اظهار کرد: خود را موظف به فراهم کردن امکانات سفر به مشهد برای همه عزیزانی کرده‌ایم که به‌علت محرومیت و نداشتن توان مالی تاکنون توفیق زیارت حرم مطهر رضوی را نیافته‌اند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها