جواد کریمی قدوسی اظهار داشت: آقای روحانی رئیس جمهوری است که بیشترین چالش‌های سیاسی، امنیتی، اقتصادی و اجتماعی را در دوره پنج ساله ریاست جمهوری‌اش بر علیه کشور بوجود آورده است. آقای روحانی با بحث‌های حاشیه‌ای همواره در حال فرار از پاسخگویی درباره عملکرد خودش است.

 رئیس جمهور از پاسخگویی شفاف طفره رفت/  نمایندگان کم کم دارند از خواب زمستانی بیدار می‌شوند

جواد کریمی قدوسی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی «قدس آنلاین» درباره جلسه سوال از رئیس جمهور و عدم اقناع نمایندگان از اظهارات وی، اظهار داشت: آقای روحانی رئیس جمهوری است که بیشترین چالش‌های سیاسی، امنیتی، اقتصادی و اجتماعی را در دوره پنج ساله ریاست جمهوری‌اش بوجود آورده است. آخرین چالش همان اظهارات ایشان در مراسم رونمایی از هواپیمای جنگنده جدید بود که عنوان کرد مردم باید فرماندهان را با رأی خود انتخاب کنند. این سخن یعنی شمشیر زدن بر فرق قانون اساسی کشور.

نمیانده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آقای روحانی در جلسه علنی سوال از رئیس جمهور از پاسخگویی شفاف و صریح درباره وضع معیشتی مردم و بی کفایتی دولت در این باره طفره رفت. ایشان با بحث‌های حاشیه‌ای همواره در حال فرار از پاسخگویی درباره عملکرد خودش است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاسی مجلس گفت: امروز مردم عظمت کشور را در عرصه‌های مختلف می‌بینند که در بسیاری از زمینه‌ها از جمله امنیت، علم، صنعت و بازار در وضعیت مناسبی قرار دارد و منابع و سرمایه کافی نیز موجود هست اما بی تدبیری‌های مسئولان اوضاع اقتصادی و معیشتی آنان را یک شبه از زیر این رو به آن رو و به خاکستر تبدیل می‌کند.

کریمی قدوسی تصریح کرد: امروز کشور از نظر مردم تنها یک مشکل دارد و آن عدم اقدام جدی و عملکرد نامناسب مسئولان است. البته اقدامات اخیر مجلس از جمله استیضاح و سوال از رئیس جمهور بیانگر این است که نمایندگان کم کم دارند از خواب زمستانی بیدار می‌شوند و نسبت به وظایف خود در برابر حل مشکلات مردم حساس‌تر شده و پیگیر هستند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها